| remont jawki typ 20 | |
Wysłany: Wto 14:40, 01 Maj 2012 |
|
|
qaz123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 23 Kwi 2012 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam
tak jak pisałem zaczynam remont mojej jawki
na dobry początek kilka zdjęć :hyhy:
jak widać zacząłem ją powoli piaskować ( całej na zakład nie wniosę, muszę pojedynczo :P )
zacząłem ją też powoli rozbierać ( została tylko rama i silnik z okablowaniem w całości) pracę przeniosłem w inne miejsce bo w tym dużo rzeczy ginie :kwasny:
Z początku myślałem ją tylko doprowadzić poprzez czyszczenie polerownie do względnie akceptowalnego wyglądu lecz zmieniłem zdanie i jadę na ostro więc myślę :
położyć nowy lakier nie zielony ten czerwony nr to bodajże RAL 3004.
nowe obicie siedziska
no i chyba na tyle hihi
nowego chromu raczej nie założę nie wiem ile by mnie taka operacja wyniosła ale chyba kurew.. drogo
:rotfl:
no to narazie tyle jak coś dalej będę działał to będę pisał
jakieś sugestie ? robię coś źle? proszę pisać jestem początkującym :]
pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:12, 01 Maj 2012 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co robisz źle ;> przeklinasz , a to u nas nie bardzo widziane, chyba, że w akcie wziosłej chwili na baby ;D trzymamy kciuki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:41, 01 Maj 2012 |
|
|
Kroczunio |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2012 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sugestia z mojej strony - błagam Cię , nie zmieniaj jej na kolor czerwony,ten kolor który masz jest piękny , sam mam taki kolor - tyle ze nie oryginalny , lecz bardzo podobny.. kilka tematów niżej zamieszczałem filmik z moją jaweczką po renowacji ,ogarnij sobie
Powiem Ci , to na zdjeciach wygląda jakby była w dość dobrym stanie, nie pordzewiała , chromy też nie są w tragicznym stanie, chwilka czasu i wyglądały by pięknie, składaj ją jak najszybciej ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kroczunio dnia Wto 22:44, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:27, 02 Maj 2012 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi osobiście bardziej do takiej jawki pasuje czerwony niż taki.. Ale to kwestia gustu, jego motorek, jego wybór
Widac że nie jest źle, kup pastę K2 aluchrom i wypoleruj sobie nią tłumik. Widac że wiele rzeczy w twoim przypadku da się odratowac jeszcze. Felgi też wypoleruj tą pastą, zejdzie Ci po tym nalot rdzy, no i będzie chrom ;p
Poświęcisz chwile czasu i będzie super wyglądała!
A co z silnikiem? Sprawny, czy do remontu?
Powodzenia w dalszych pracach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:43, 02 Maj 2012 |
|
|
qaz123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 23 Kwi 2012 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki za słowa wsparcia od razu chce mi się przy niej dłubać
no i teraz mam dylemat skoro mówisz że seledynowy ładniejszy .
ale ten wiśniowy też jest ładny a jeszcze to połączenie z białym mmm..
no nie wiem jeszcze się zastanowię
co do chromów to rzeczywiście na kołach jest w dobrym stanie tylko do polerki ale tłumik ma już takie jakby odpryski nie wiem za bardzo jak to zabezpieczyć coś trzeba będzie pomyśleć
jeżeli chodzi o silnik stan oceniam na zadowalający w końcu dojechałem nim z miejsca kupna do domu ( za 100 zł kupiłem ) a i później byłem na kilku krótkich wycieczkach choć miał małe problemy przy odpaleniu jak mu przy gazuje do go dusiło ale jak już go rozgrzeje chodził jak żyletka
nie chce za bardzo rozbierać silnika bo mogę mieć problemy ze złożeniem
wiem z doświadczenia miałem kilka lat wstecz parę rometów i tak to było
może byłem wtedy młody i głupi no ale uraz pozostał
jedynie co bym zrobił to cylinder przeczyścił z nagaru i głowicę bo chyba trochę się tego nazbierało patrząc po tłumiku ( pół cm albo i lepiej na ściankach) wszytko chodzi w silniku bez zastrzeżeń nic nie zgrzyta więc nie będę go na siłę uszczęśliwiał. jedyne co bym sprawdził to elementy co są do wymiany co x kilometrów czyli pewnie simeringi, łożyska i tu moje pytanie czy istnieje możliwość sprawdzenia bez rozpoławiana ? nie wiem za bardzo nigdy nie miałem jawki
no dobra to na tyle idę kończyć ją demontować tylko zostały podnóżki i i ten uchwyt do tłumika
pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:15, 02 Maj 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem Jawa jest Jawa i zawsze będzie ładna jeśli będzie pomalowana normalnie bez żadnych super sportowych płomieni, kolorowych felg itp ;] Jawa w każdym kolorze jest ładna jeśli nie ma Wiejskiego super tuningu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|