| rower z pomocniczym doczepnym silnikiem radzieckim KO ZSRR | |
Wysłany: Pią 14:32, 22 Sie 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
taki stan był przez ostatnie 3 lata
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niedawno mój rower przeszedł mały lifting wrzucam parę nowych fotek oglądajcie i oceniajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez suamerk dnia Pią 14:46, 22 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:04, 22 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ładny bak. Z czego i jak go zrobiłeś? Lutowałeś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:44, 22 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyżby bak był z kwasówki? ;]
Ogólnie ładny rower a silnik ile ma cm3? 29cm3?. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:01, 22 Sie 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odpala na pych ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:09, 22 Sie 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niema to jak dobry rower a ten bak żeby tak w oczy się nie rzucał to by jakim wapnem albo coś pomalował |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:54, 22 Sie 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko git i malina! Jedyne co boli - brak jakiejś starej tablicy rejestracyjnej rowerowej na tyle - wtedy to już wypas pełną gębą! Tak trzymaj. Szacunek . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:07, 22 Sie 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albo zrób taką tablicę na przednim błotniku i będzie weteran |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:24, 23 Sie 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
super sprzecik,ogólnie widac ze dbasz o sprzety jak nalezy
ps. moze jakis projekt z silnikiem od etz 250 w rowerze lub jakiegos japonca hehehe joke |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:52, 23 Sie 2008 |
|
|
Belly |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2008 |
Posty: 61 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lubliniec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 2:42, 23 Sie 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
silnik mały chyba 39cm o ile sie nie mylę. bak z kwasówki i wypolerowany niestety sam go nie robiłem bo nie mam do tego warunków, zrobiony na zamówienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:03, 23 Lut 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mógłbyś zrobić zdj. cewki, bo mam troszkę starszy typ tego silnika i cewkę w nim zwaloną, będę musiał chyba nawinąć.
No i przepraszam, że odkopuję, ale komuś kiedyś może się przydać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JaRadoslaw dnia Wto 23:04, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:33, 24 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sumarka dawno tutaj na forum już nie było więc pisz na GG albo na e-maila bo tu byś zaczekał się na śmierć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:18, 21 Kwi 2012 |
|
|
nonie99 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 21 Kwi 2012 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam prośbę, dokładnie chodzi mi o zdjęcie zapłonu tego silnika bo nie wiem jak podpiąć a mam taki sam silnik i chciał bym go w końcu dokończyć z góry dzienki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:54, 21 Kwi 2012 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cross napisał: | Sumarka dawno tutaj na forum już nie było więc pisz na GG albo na e-maila bo tu byś zaczekał się na śmierć |
Nic dodać , nic ująć . Czytanie nie boli . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|