Wysłany: Wto 20:41, 09 Wrz 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zacisk na lag jakiś niechlujny (widać spawy jakości elektrodówki) u ciebie mi się jakoś tarcza zbytnio nie podoba,[link widoczny dla zalogowanych] ma bardzo estetycznie założoną a widok skręcającego w lewą stroną,rysząc przy tym asfalt-bez cenne :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:00, 27 Paź 2008 |
|
|
kamal155 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2008 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piękny ale ta naklejka na baku trochę szpeci ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:47, 27 Paź 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to tak jakby u ciebie naklejka dodawała blasku... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:37, 13 Lut 2009 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam po przerwie...
Simson w listopadzie został rozebrany do ostatniej śrubki.
ELEKTRYKA:
Została połozona od nowa według własnego patentu,wszystkie kable,przełączniki,stacyjka,alarm,żarówki nowe.
Stacyjka od simsona sr50(dorwałem nowa DDR) przy kierownicy.Został załozony nowy prawdziwy ksenon(palnik+przetwornica)6000k,elektroniczny przerywacz kierunkowskazów,alarm na pilot z czujnikiem ruchu,czujnik swiatła stop przód+tył.Ładowanie z 2 cewek 2x42W+regulator napiecia(wszystko z aku).I masa innych przeróbek.
SILNIK
Cylinder(by dudi) na nowej tulei,70/5/3 na membranie 6 listkowej z derbi gpr,tłok jednipierścieniowy MZA + pierścien z TomRingu.Cylinder ma dostawane żeberka dla lepszego chłodzeniaGaźnik od mz etz 150,splanowana głowica(sprężanie 10,5:1),nadspawane kartery,polerowana korba,docisk S70+tarcze ddr,zapłon elektronik DDR.Nowe łożsyka SKF C3,simeringi CORTECO i wszystkie nowe podkładki,srubki spręzynki itp.
RAMA
Została pomalowana od nowa,nowt lakier również na baku i boczkach,nowe oski,tulejki,łozyska w kolach.
Zawieszenie przednie podwyższone o 15cm,tył skoncze jutro robic(też bedzie podwyższone)
Opona przód slick,tył DEBICA,szczeki nacinane z akf-u.
Wszystko co było stare,zużyte zostało wymienione na nowe,kola wycentrowane itp.
Na zdjeciu simson bez cylindra i tłumika.Czekam na paczke z gaźnikiem od etz(jutro powinna być) i musze skonczyc spawać tłumik.Na amalu 19 z dysza 90 przyspieszenie bardzo dobre,jest mocny i szybki
Niestety z cylindra 85ccm musiałem zrezygnować gdyz nie starczylo by mi kasy na osprzęt a tak mam zamiar kupić jeszcze zapłon vape.
Musze jeszcze wyczyscic przednie lagi i beben gdyz simson jeździ juz od grudnia i się troszke ubrudził
W poniedziałek simsonek powinien być juz gotowy do sezonu w 100%.
Zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fotki jak swieci ksenon
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,macie jakieś pytania to piszcie w tym temacie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateuszkal dnia Pią 20:39, 13 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:15, 13 Lut 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ładny simek ciekawe ile z niego wydusisz na prostej 5/6 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:41, 13 Lut 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czym malowałeś? Spreyem czy sprężarką |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:41, 13 Lut 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Thom napisał: | Czym malowałeś? Spreyem czy sprężarką |
Jak już to pistoletem
Bardzo ładny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:03, 14 Lut 2009 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Malowany sprężarką,z spawanym tłumikiem powinien isc około 105-110km/h. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:10, 14 Lut 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
no no no To elegancka predkosc mateusz super Ci ten simek wyszedł to kiedy zlot robimy????? Sorka za offtopa ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:22, 14 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Heh, elegancko. Zestaw zacny, Dudi porównywał go, że jeździ podobnie jak S70 z OS-Tuning, ale na tym wydeszku co go teraz Ronin ma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:49, 14 Lut 2009 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak,tłumik będę miał z takiego samego schematu jak Dudi.Zlot możemy zrobić nawet w nasze ferie tylko żeby śniegu nie było.Na oryginalnym wydechu i gaźniku amal 19(mulilo go troszke) przyspieszenie miał takie samo jak dt kolegi.V-maxem mnie troche brał.Ale po założeniu tłumika i gaźnika 24mm to sie zmieni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:31, 14 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oooj zmieni się... Słyszałem na filmiku Dudiego jak ten silnik wkręcał się na obroty... To jest jakieś nieporozumienie. ;O |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:45, 14 Lut 2009 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz może jeszcze ten filmik ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:36, 14 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:35, 14 Lut 2009 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Narazie załorze zapłon platynkowy na samej krzywce ;F
http://www.youtube.com/watch?v=aylZFicpL6Y&feature=channel
To też filmik dudiego,na samej kerzywce ;P
Jestem ciekawy ile osiagne ;P
Mały up...
Doszedł do mnie gaźior od etz150 a co najlepsze króciec od amala pasuje idealnie ^^^
Jutro tylko wyczyszcze ustawie i gotowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Doszly do mnie również zegary od kawasaki zxr 400.Czujnik temperatury pokazuje idealnie,obrotomietz też działa,nie wiem jakim cudem ale działa i pokazuje obroty dokładnie.A licznik bedzie od simsona do 105km/h
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateuszkal dnia Śro 19:16, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|