Wysłany: Sob 21:23, 19 Sty 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spoko, nie chodziło mi o negowanie Twojej wypowiedzi, tylko ta napisałem o tym na allegro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:51, 19 Sty 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorobienie tuleji 300zł w motor-tech katowice Rozmawiałem sobie z kolesiem na gg spoko, doradzi i pomoże. Jeśli tuningować to na maxa tak samo z kradzieżą pieniędzy Jak kraść to miliony Wiec jak zabierać sie za tuning to porządny Arcik powiem Ci że jak na początek zabawy z tuningiem simka 60/4 będzie good Możesz sie pokusić o zrobienie aoa2 (dodatkowe skrócenie kolanka) ale tam już trzeba spawać. A gaźnik jaki chcesz założyć ? Ja bym rozwiercił 16n1 na 19mm. Założył odpowiednią dysze i filtr gąbkowy. Może Tabori Tuning ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:15, 19 Sty 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
słyszałem że tabori ma dobre obroty na górze i na dole, ale nie wiem czy tata mi zdoła takie coś wykombinować , powiedział że nie ma odpowiednich frezarek, filtr myślę że pozostanie ten sam, a ze spawaniem nie ma problemu, tylko nie za bardzo wiem o co chodzi w AOA2 , AOA1 wiem bo mam rysunki itp
chyba rozwierce ten mój 16n1-11 na 19mm, tylko zaopatrzę się w dobre narzędzia, a wogóle opłaca się rozwiercać? nie lepiej kupić gotowy? ja tam wyzwań się nie boję ale spieprzyć też nie chcę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:37, 19 Sty 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Opłaca się, opłaca.
Co do TT... Wybić tuleje trzeba, to oczywiste. A tak ogólnie to duuużo zabawy z pilnikiem, ale efekt widoczny.
AOA2... Coś gdzieś jakoś... Kolanko się skraca od strony cylindra chyba.
Tu jest do jakich cylindrów są AOA1 i 2:
Kod: | AOA1 : Standardzylinder 50/2, 60/2, 70/2 (S70 Standard)
AOA2 : 50/4, 60/4, 70/2, 70/4, 80/4 und vergleichbare Zylinder |
A jak zrobić AOA2... Wlaśnie szukam dokładniej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:01, 20 Sty 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak tak rozwierć tego 16n1 to jest najbardziej opłacalne. Chyba że już tak bardzo chcesz to Ci dellorto 20mm spyle AOA2 właśnie polega na skróceniu kolanka o 5cm dodatkowo od cylindra. Działa to podobno inaczej niż przybliżenie samej komory rozprężnej do cylindra. A 5cm to sporo wbrew pozorom Zaraz dam linka do tutoriala.
Oto on, jesteś zdolny chłopak to sie domyślisz co tam jest napisane
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol282 dnia Nie 10:05, 20 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:03, 20 Sty 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak robiłem to z kumplem to denko zaczynało się wgniatać razem z tą końcówką do środka więc polecam wziąć wiertarkę i to rozwiercić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:24, 20 Sty 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja radze do środka do końcówki wsadzić kawałek drewienka żeby sie ta rurka w środku o nie opierała i dopiero pukać młotkiem i tym czymś tam Cała magia polega właśnie na tym przejściu żeby było delikatne a jak to rozwiercisz to czar całej przeróbki pryśnie I simsonek będzie głośniejszy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:40, 20 Sty 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzieki chlopaki, tłumikiem zajme się później bo jest mój oryginalny u kolegi w Elblągu 40 km odemnie xD jade do niego na wiosne jak będzie cieplej, teraz zajmę się gaźnikiem i cylindrem, mam już kamienie szlifierskie (były gdzieś tam dawno kupione, jescze nie otwierane pudełko było) , pilniki jeszcze kupie i zrobię 2 płuki, dacie mi jakiś link do allegro gdzie są szlifierki (tylko takie na które można założyć te kamienie szlifierskie, bo mi tata powiedział że one do wiertarki nie podejdą, normalnie mają takie końcówki jak do wiertary ale nie wiem co on gada, może ma racje) bo jak szukałem to same szlifierki kontowe albo jakieś tam za 30 zł made in szit china. odrazu bym gaźnik przerobił to by była odczuwalna różnica,
ps. jeżeli przerabia się cylinder to trzeba zrobić szlif? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:46, 20 Sty 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wypadałoby przy takiej przeróbce, ale to nie jest konieczne. Jednak polecam, bo mogą zostać drobne rysy itp. Kamienie powinny podejść na wiertarkę, najlepiej sprawdź i już. :P
Najlepiej to od razu [link widoczny dla zalogowanych] kupić. Nie wiem, czy ta jest dobra jakościowo, ale podałem tylko przykład. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:53, 20 Sty 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Einhell ma dobre spawarki, kompresory chyba też, także można kupić. Multiszlifierka ma wysokie obroty, przez co dobrze się pracuje z nią, wiertarką mniej się zrobi na kamyczku - szybciej się zetrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:00, 20 Sty 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
I słyszałem, że tańsze kamienie mają bicie od nowości. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:51, 20 Sty 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tanim shitem sie nie robi takich rzeczy to powinno być wiadome A co do Twojego cylindra arcik jak masz 60 almota too... nie za ciekawie. Almot ma dość różniący sie ukł. kanałów ich wysokość i wielkość różni sie od ddr. Wiec będzie problem z dopasowaniem zestawu pod jakiś schemat. Chociaż widziałem już kilka wersji przeróbek almota. Ale to nie to samo co ddr. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:50, 20 Sty 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale w końcu zawsze coś to da... :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:16, 21 Sty 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam jeszcze ddr cylinder 50ccm (chyba, przynajmniej tak mi sprzedawca powiedział) tylko ma on zerwany gwint , na nim potranuje bo nie chce zepsuć mojej 60
jeszcze 1 pytanie, jeżeli mamy gaźnik 19mm to tak samo trzeba dolot zrobić w cylindrze na 19mm tak?
do tego obniżę okno wydechowe na 25mm od góry i jak kupie blache to tata powiedział że mi wyspawa, tylko jeszcze do tego czasu, albo przerobie na AOA2 (i mam problem co do tego, bo mam kolanko skrócone na maxa, i jak skróce je jeszcze o 5cm od góry to mi już całkowićie nie przypasuje ten tłumik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:45, 21 Sty 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, dolot w cylindrze musiał by wtedy być na 19 mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|