Wysłany: Sob 21:44, 17 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mi sie wydaje.. ( a jezdzilem tym i owym ) ze to nie dokreci 4 a co dopiero na 5. ale to juz twoje zmartwienie.. lepiej rozwierc te kartery.. sprzedaj w piz du te 60.. i kup pozadne 80-90cc.. wtedy bedziesz zrywal asfalt z tym tlumikiem
PS: A tak nawiasem.. kartery od wersji 3b sa takie same jak 4b ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:47, 17 Kwi 2010 |
|
|
przemas |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Sty 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kartery są takie same a ja mam zębatke zdawczą 13z a w planach jest 12z bo wole mieć przyspieszenie a nie prędkośc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:56, 17 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to mozliwe ze na mniejszej zebatce zdawczej ci wykreci te obroty.. skor pakujesz kase w 5b to czemu nie 80-90cc ?... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:06, 17 Kwi 2010 |
|
|
przemas |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Sty 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasa miała pujść w zrobienie 80cc na mebranie ale że nadarzyła się skrzynia 5b i wydeszek to kupiłem i dalej zbieram kasę. Robię na razie 50cc bo wypróbuję kilka wersji robienia cylków i tyle wybiorę najlepsza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:10, 17 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepszej od 80cc to 50cc nie zrobisz chocbys bardzo duzo kasy wydal. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:26, 17 Kwi 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Requiemm, to nie Jawka, że na 3b nie dokręciłaby do rezo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:37, 17 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:56, 01 Maj 2010 |
|
|
przemas |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Sty 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Dostałem wydech załozyłem go pośmigałem trochę na 1 biegu z gazu szedł na koła no to zrobiłem sobie trase no i na 4 biegu przy ok 80km/h złapało mi tłok oto tego efekty cylek idzie do szlifu na 60cc.
A tu skrzynia 5b
a
Cylek
Wczoraj oddałem do szlifu w środę będzie do odbioru. Załatwiłem sobie ładne porzedne nie zniszczone kartery kumpel robi mi je na szpilki m7 i składam w środę/czwartek na 60/4/3, skrzyni 5b. Żeby nie było że znowu do rezo nie dokręcę to 5b ale zębatka 13z i kosz sprzęgła s51. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemas dnia Sob 11:57, 01 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:47, 01 Maj 2010 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ja bym chyba wolał dobrą 50tke niż 80tke i ciągle robić bo to padło, albo tamto. myślę ze buniek się ze mną zgodzi bo wie coś na ten temat.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:38, 02 Maj 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie no, fajnie tak pośmigać mocnym Simsonem, ale kiedyś to się musi skończyć. Przychodzi czas, kiedy już nie warto ładować kasy, gdy ma się inne plany.
Ale bez ludzi, którzy bawią się w tuningi, to nie rozwinęło by się tak daleko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:26, 02 Maj 2010 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurde niezla historia tego simka xD ja dzis zamowilem cylek 60 cm3 u kniazwa i czekam na niego ;] mialem zamawiac 6-kanalowy ale troszku za drogi w planach mam jeszcze wydech spawak i gaznik amal 19. W tuleji jednak nie bede nic grzebal bo flinston mi mowil ze jego znajomemu co chwila platynki sie przepalaja to raczej nie opyla zebatke z przodu wymienial nie bede bo jak przed chwila patrzylem to mam 16 tych zabkow :P to chyba dobrze na predkosc maksymalna zrobi a przy cylku 60 to akurat moc bedzie dobra xD zycze szerokosci ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:54, 02 Maj 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
No pojęcie jest nie ma co, nie wiem dlaczego popadacie ze skrajnosci w skrajnosc... Albo seria, albo silnik, który jeździ dopiero od 9k rpm? Przecież można zrobić coś pośredniego co nie przekroczy 10-10,5k rpm. Lekko podnieść i poszerzyć okna i będzie to przyjemniejsze niż seria.
Ale zrobisz jak chcesz, nie namawiam do niczego, tylko prostuję tok myślenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:30, 02 Maj 2010 |
|
|
przemas |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Sty 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolejna sprawa, że tuning to nie tylko modyfikacje silnika ale także dobór przełożeń. Jak będę robił coś mocniejszego to oczywiście niżej strojone ale mała pojemność to tylko mocno wysilona.
Grzess1995 Wg mnie w twoim przypadku najlepiej było by podnieść okno wydechowe na 28mm dać zębatke 14z i będzie lepiej niżn na seri 60cc niż na zamulającej zebatce 16z. Do tego spawak i będzie miód malina |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemas dnia Nie 20:31, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:35, 02 Maj 2010 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jesli nie to ze cylinderek wegierski 50 szlak trafil <tuleja> to bym juz pewnie jezdzil a w nawiasie przy tej zebatce z przodu zeby licznik chodzil musi byc jeszcze jakas?? bo ja mam tam puste miejsce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:38, 02 Maj 2010 |
|
|
przemas |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Sty 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Coś tam musi być ten cały napęd licznika a tak nawiasem to orginalna zębatka to 15z przy której licznik nie oszukuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|