| tuning roku 2009 by ogar | |
Wysłany: Wto 0:55, 27 Paź 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co roku tuninguje ogara w zime 2008 roku kompletnie mi tuning wizualny nie wyszedł.. co prawda osiagi były dobre ale to nie to co chciałem.. w 2009 zrobiłem takie cos [link widoczny dla zalogowanych] planowana głowica cylinder 60 tłok 2 pierscionkowy 13 zebowa zebatka na wałku zdawczym rura sportowa od simsona stozkowy filtr powietrza rozwiercany kruciec . w silniku wszystkie nowe czesci oprucz skrzyni /komar budził podziw i postrach na szosach// sry jedno zdjecie słabej jakosci... na rok 2010 zamierzam w sadzic przednie zawieszienie z kołem od jakiegos krosa 80 zeby był tarczowy hamulec.. silnik tez od 80 krosa tylny wachacz od 80 razem z felga. jedna sprezyna styłu. jak mi wszystko wyjdzie pomyslnie to na lato 2010 wzuce fotki mojego przecinaka . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:43, 27 Paź 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem Ci tak ogi wmiare. A ta jedna sprezyna z tyłu to ciekawe z czego... Bo jak wsadzisz jeden amor to ja Ci tego nie polecam. Dostalem raz takiego ogara.... I było wiele problemów z łancuchem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:23, 27 Paź 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Misiak on chce cały wahacz z tyłu zmieniać, ja w tym sensu nie widzę :P Lepiej zrobić motorek na oryginał bo nie oszukujmy się z jawki bandita nie zrobisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:41, 27 Paź 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jedna sprezyna styłu ułozona centralnie.. na srodku .. nie po lewej lub prawej stronie.. i amor tylko jeszcze nie wiem z czego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:22, 28 Paź 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Godzik masz racje... Po co robić coś nowego jak to klasyk jeżeli miałbys jakis nowatorski pomysł to może może s nie takie nie wiadomo co po co chcesz tam silnik 80 pakować dla mnie to bezsens a ni papierów ni nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 1:51, 29 Paź 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
o prosze nawet niewiedziałem ze juz ktos wczesniej wpadł na pomysł wsadzenia silnika od rg 80 do ogara [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:08, 29 Paź 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no może ale za estetyczne to to nie jest a jaki tłumnik.xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:58, 29 Paź 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Takie tuningi szpecą moto. W Romecie takie tuningi nie przypadają mi do gustu. Fakt, w innych motocyklach tuning wygląda to ładnie, ale.... Godzik napisał: | nie oszukujmy się z jawki bandita nie zrobisz |
Nie obraź się. Ważne, że się tobie podoba. Każdy ma inny gust. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 14:09, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:19, 06 Lis 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
demontaz mojej rakiety juz sie zaczął
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] mój zborniczek :*
[link widoczny dla zalogowanych]
nie bende wkładał silnika 80 poniewaz stwierdziłem ze silnik jawki jest najlepszy i nie czuł bym tej mocy. :* pokupuje nowe czesci, rame bak błotnik pomaluje i jak wszystko skoncze to dam zdjecia mojej rakietki na 2010 rok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 12:49, 06 Lis 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to co ty chcesz z niego zrobić krossa, enduro, ścigacza?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:53, 06 Lis 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurcze mam dylemat .. kupiłem suzuki rg 80 za 900 zł wstanie dobrym na chodzie wszystko działą ,.jutro wstawie jego fotki,.,. i nie wiem czy go psuć , tzw wyciągac silnik przednie zawieszenie do ogarka czy go pomalowac ładnie odnowic.. a ogarkowi zostanie silniczek jawki, nie wiem co robic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:01, 06 Lis 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czlowieku ogarnij sie... gdzie RG80 a gdzie Ogi 200 ... nie ta liga |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:14, 06 Lis 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie rób takiego druciarstwa jak konewka... Nie te hamulce, nie ta sztywnosc ramy, nie ta konsktrucja. O wiele taniej i lepiej wyjdzie doprowadzić RG i Ogara do ladu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:29, 06 Lis 2009 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
i chyba rozsadniej przy okazji.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:36, 07 Lis 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też bym wolał rg jeździć niż ogarem z silnikiem rg.
A ogara sobie zrób do stanu idealnego go doprować i będziesz się cieszył |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Sob 9:39, 07 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|