Olo |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2011 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Motorower kupiłem pod koniec 2009 roku. Miał już seryjnie cylek 72ccm (zdaniem sprzedawcy) i rozblokowany moduł. Najechałem nim już 10 tyś km. Najdłuższa podróż jaką się wybrałem to z Łodzi do Złoczewa (+/-100km). Trochę mi go szkoda ponieważ w najbliższym czasie chcę się z nim rozstać
Osiągnięcia: zdobyłem na nim pierwsze miejsce w wyścigach po torze na motodromie. Pokonałem 5 przeciwników i wygrałem pokrowiec na motor.
Ścigałem się z CPI GTR 70ccm, z którym wygrałem, ponieważ przy ponad 90km/h pasek mu strzelił i musiałem go hOLOwać przez 20km.
V-max:
Z górki udało mi się rozpędzić do 95km/h realnych bo na liczniku wskazówka tak wyglądała
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaliczyły na nim 3 szlify, w tym jeden wykonaniu kolegi Pierwszy szlif wyglądało to tak: skręcając w prawo, gości mi lanosem wyjechał z lewej(miałem pierwszeństwo) aby w niego nie przywalić to się wywaliłem na prawą stronę przy hamowaniu. Gościu sobie pojechał dalej jak gdyby nigdy nic ale go dogoniłem na najbliższych światłach i musiał bulić. Na szczęście skończyło na kilku ryskach. Drug to kolega jechał i się wyglebił złamał klamkę i skrzywił podnóżek. Trzeci to jechałem bardzo podziurawioną ulicą z torami tramwajowymi, chciałem wyprzedzić auto i wpadłem w jakąś dziurę albo szynę. Straciłem trochę panowanie, wpadłem w drugą dziurę i szlif. Znalazłem się na sąsiednim pasie, lekko oparty o zderzak samochodu. Oczywiście nikt się nie zatrzymał z pomocą. Tutaj było najwięcej strat: skrzywiona kierownica, znów skrzywiony podnóżek, pełno rys na prawym boku zarówno jaki i motoroweru i moim boku
Tuning:
-Zdjęta blokada na module
-Sprzedawca powiedział, że ma cylinder 72 ccm
-Obrotomierz
-Tank-pad
-sportaśne wentylki
-wskaźnik temperatury oleju
-dodatkowe światła stopu (led)
-chłodnica
-karbonowe kierunki (led)
-naklejki
-tylna opona michelin 110/70ZR17
-przednia opona metzeler
-fajka NGK
-paski ledowe zamiast postojówek
-świeca NGK
-zębatka zdawcza (15 zębów)
-wygładzenie i polerowanie gaźnika oraz kolektora ssącego
-magnetyzery
-stożek
-polerka wewnętrzna kolektora wydechowego
-tłumik przelotowy z wbudowaną strumienicą
A teraz zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z wyprawy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Filmik z jazdy
http://www.youtube.com/watch?v=9Q-5eAeym1Q |
|