| firma Cezet | |
Wysłany: Wto 0:21, 04 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Otóż, czy ktoś ma jakieś info o Niej? Czy to był jakiś oddział Jawy czy co? Bo szukam i szukam i nic... Jestem bardzo zainteresowany histrioą firmy i modelami. Coś z Jawą ma wspólnego, bo o ile się nie mylę Jawa też produkuje/produkowała w Strakonicach, nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:24, 04 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
CZ - czyli Czeska Zbrojownia. Bardzo duży producent amunicji. Gdzieś miałem adres do strony gdzie dokładnie była opisana historia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:53, 04 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Byłbym wdzięczny za ten adres. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:02, 04 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
cz produkuje dobrą broń,mialiśmy brać sztucer cz
cz też jest(była) producentem motocykli,potem podzielono firme i motocykle produkowała jawa,coś takiego tam była,sam nie wiem dokładnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:54, 09 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
co to za model Cezety? Bo szukałem troszku po necie i nie znalazłem... Widziałem dziś ten motocykl na podwórku pewnego kolekcjonera klasyków w moim mieście. Sorki za jakośc zdjęcia.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:09, 10 Wrz 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
To po prostu CZ Cross... zobacz na allegro, pełno tam takich.
przykład:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:37, 10 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to jest jedna z CZ Cross.
Były takie:
CZ 125 (ok. 27 KM, max obr. ok. 13000-14000 !!!)
CZ 250 (ok. 30 KM)
CZ 380 (45 KM, potrzeba prawdziwego kozaka do jazdy nią) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:10, 10 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
To pewnie 250 albo 380, sądząc po cylindrze. Nie widac zbyt wielu szczegółów na focie (np. układu żeber cylindra), bo mam SE k300i. Dziś zmiana na k510i, więc powinno byc lepiej. Jak będę miał okazję to zapytam właściciela. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:37, 10 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
380 to konkret U nas na torze jeden facet taką ładnie wymiata ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:25, 10 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kiedyś miałem okazje kupić taką 380 ale byłem zamały i taka nie była potrzebna
teraz bym nie pogardził
ciekawe jak z trwałością tych sprzętów(zajebiście wyżyłowane jak na tamte czasy) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:18, 11 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trwałość i tak duża w porównaniu do dzisiejszych full crossów. Koszyt ekploatacji i tak są niższe bo nie musisz wydać na tłok 400 zł tylko kilkadziesiąt + szlif cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:02, 15 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oto lepszej jakości zdjęcie Cezety. Wczoraj robione k510i.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:02, 25 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi to wygląda na CZ cross 250cc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:57, 25 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehehe, odkop.
Tak, to 250cc.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:01, 25 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przepraszam na datę nie spojrzałem.
Każdemu się czasem zdarza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Poradnik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|