| Regulator napięcia.....Gdzie? | |
Wysłany: Pon 20:44, 18 Maj 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj skręciłem jawie mam tylko kabelki do akumulatora i te od zapłony na kierownicy a gdzie montuje się regulator napięcia?
I gdzie jawa 350cz ma bezpieczniki?
[link widoczny dla zalogowanych]
taki posiadam
Aha i gdzie montuje się sprężyny od nóżki? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mofeixxd dnia Pon 21:50, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 12:26, 19 Maj 2009 |
|
|
janko |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrołęka Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
regurator z tego co pamiętam to w prawym boczku cos takiego siedzi lub podobnego.
A jesli chodzi o bezpieczniki to kolega pisal nie dawno ze w lampie lub boczku... Ja w swojej cz nie znalazłem ani tu ani tu żadnego bezpiecznika(moze tak jest w jawie), jedynie gdzie to przy kabelku od aku. i własnie ten był zjarany.... i dlatego nie chciała palic. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:41, 19 Maj 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podpiąłem tak jak uważałem a nie tak samo jak był mechaniczny i mam nadzieje ze dobrze podłączyłem... tam plus do plusa minus do minusa a jeden co mi został biały podpiąłem pod to wzbudzenie sprawdzę jak będę miał naładowany akumulator.
Aha i jest jeden problem bo z tyłu tego regulatora w słupkach są śrubki jedna śrubkę odkręciłem i już nie dał się przykręcić zn chyba coś odpadło czy to może wpłynąć na zepsucie regulatora?
Czy dysponuje ktoś zdjęciem na którym pokazane jest jakie kolory idą do czego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mofeixxd dnia Wto 19:58, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:21, 21 Maj 2009 |
|
|
janko |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrołęka Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja moge dac fotke czego tylko chcesz ale to dopiero za tydzien... bo bede studiuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:47, 21 Maj 2009 |
|
|
mofeixxd |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2009 |
Posty: 166 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy mase się podłącza w nim do obudowy tak jak w mechanicznym? czy do któregoś ze styków?
Znalazłem takie coś może mi ktoś bardziej objaśnić który kabel do czego żadnych kontrolek i stacyjki u mnie nie ma a jedyne kable do regulatora idą wiązką z obudowy silnika.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mofeixxd dnia Czw 14:43, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Poradnik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|