Wysłany: Śro 19:05, 24 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra ale ilu ząbkową zębatkę najlepiej wstawić na wał? bo oryginalna jest 14z to od razu mówię można pokombinować z 16z lub nawet 17z |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:28, 24 Paź 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Łańcuch mógłby być oryginalny, tylko naciągnięty Ja mam stary łańcych który ma taki luz na zębatce że spokojnie wlazłaby zębatka o 1z większa. A co do zębatki to może by się dało troch podtuningować to:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:58, 24 Paź 2007 |
|
|
jony |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: lubliniec |
|
|
|
|
|
|
|
|
będąc w warsztacie wymysliłem ze mozna by stoczyc zęby i w jakiejś wiekszej zębatce np. jakiejś zdawczej powiekszyc otwór i to razem zespawac albo jeszcze jak jest zebatka to za zębami odciać cześć która trzyma praktycznie całą zebatke na wale i do tego dospawac zębatke zdawczą albo nawet dwie połączone razem ze soba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:10, 24 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi Ci, żeby obciąc kawałek tego wystającego bolca od wału, na którym jest zębatka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:12, 24 Paź 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
a pomyślał którykolwiek z was ile mocy straci motorek na tak przerobionej zębatce o ile taka wogóle by się znlazła!! przecież on byłby wtedy bardzo słaby |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:18, 24 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomyślał Disarms, pomyślał. Chcąc robic takie przeróbki uprzednio powinno się zrobic tuning mechaniczny, taki porządny. Bo zmiana przełożenia nic nie da na silniku o seryjnej mocy. Dla mnie to logiczne, nie wiem jak dla reszty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:20, 24 Paź 2007 |
|
|
jony |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: lubliniec |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie chodzi mi o obcinanie wału tylko sciecie z zębatki tego walca co jest za zebatką
ciezko jest to tak wytłumaczyc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:25, 24 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 napisał: | Pomyślał Disarms, pomyślał. Chcąc robic takie przeróbki uprzednio powinno się zrobic tuning mechaniczny, taki porządny. Bo zmiana przełożenia nic nie da na silniku o seryjnej mocy. Dla mnie to logiczne, nie wiem jak dla reszty. |
wiadome wiadome na zwykłych osiągach gówno osiągniemy a nie szybkość więc przed zmianą przełożenia należy podrasować jawkę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:25, 24 Paź 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli ma się bardzo stuningowany silnik to można pomyśleć o 1 ząbku więcej ale już 2 zęby to może być ciężko, to nie jest zębatka zdawcza gdzie zmiana o 1 ząek daje widoczne efekty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:42, 25 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Disarms jak w temacie bylo napisane przerobka skrzyni mialaby miejsce dopiero po porzadnym tuningu. A tak w ogole to mam na mysli tuning brawurowy. Przeciez w standard sa juz 11, 12 i 13. Popatrz na Czechow, oni wstawiaja spokojnie 16 i 17. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:11, 25 Paź 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
może i wstawiają większe zębatki ale oni to faktycznie mają ekstremalne sprzęty na jeszcze większych niż "60" zestawach tuningowych z gaźnikiem wchodzącym w skrzynie korbową i dodatkowo z założoną membraną więc przy takich przeróbkach to proszę ale wątpię by ktokolwiek z tego forum mial to wszystko u siebie (pomijam tu ogólnodostępne u nas przeróbki) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:56, 25 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zamiast "60" mozna przerobic 50 na 4rzt i bedzie tyle samo mocy dawalo. Membrane juz kupiem. To co opisales robie wszystko oprocz bezposredniego gaznika do skrzyni korbowej. Wiec 16 bedzie dobra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:57, 25 Paź 2007 |
|
|
disarms |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 277 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań |
|
|
|
|
|
|
|
|
w czechach mają większe cylindry niż 60ccm!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:50, 25 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to jak Czesi maja to my nie mozemy miec? Przeciez na te szpilki nie wejda wieksze niz "60". No chyba ze przerabiaja kartery i daja inne cylindry, ale przeciez z wygladu te cylki co maja to takie same jak nasze nowe "60" Niechce sie kłócić na temat tych cylków w Czechach, bo nigdy nie slyszalem o takich wiekszych. Koniec OT bo sie jeszcze warny posypia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:00, 25 Paź 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hm, założenie 4 biegu? Jak lokata - bezsensu = przeróbka automatu zmiany biegów + przeróbka położenia wszystkich wałków.
Założenie większej zębatki na 3 bieg = niezła myśl, trzeba dopasować łańcuszek i zobaczyć jaka się zmieści.
Pomijam całkowicie sens takiej przeróbki.
pzdr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|