| 80km/h po uregulowaniu zapłonu? | |
Wysłany: Wto 21:38, 16 Paź 2007 |
|
|
Shadow |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sie Biora Motocyklisci? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mój kolega próbuje mi wmówić, że ogar z silnikiem jawki (3biegowej) poleci 80km/h po wyregulowaniu zapłonu a jak sie postara to nawet bez regulacji mu tyle poleci... powiedzcie mi czy to prawda i odpowiedzcie jaki jest najwiekszy V-MAX bez regulacji i z nia... z góry thx |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:40, 16 Paź 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zalezy co ma przerobione ten twój kolega Ale Jawa 50 po pewnych przeróbkach tyle poleci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:41, 16 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
80km/h ?? raczej nie. chyba ze ma odblokowana, i ma jakis tuning.np.podkowe itp. ale na oryginalnych czesciach nigdzy tyle nie wyciagnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:49, 17 Paź 2007 |
|
|
Shadow |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 09 Paź 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sie Biora Motocyklisci? |
|
|
|
|
|
|
|
|
No wiesz bo on mi mówił, że ma tylko wyregulowany zapłon i, że każdy ogar (silnik jawki 3-ka) poleci 80km/h po regulacji tego zapłonu więc jak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:08, 17 Paź 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozliwe ze pojedzie więcej ale znowu nie az tyle. kiedys na [link widoczny dla zalogowanych] pisało o zapłonie i o jego wyprzedzeniu normalnie kazdy daje przerwe na platynkach 0,3 a ja dałem 0,25 (tak jak tam pisało) i jawka miała niesamowitego kopa na małym gazie |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:35, 17 Paź 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
To wszystko zalezy od silnika... Trzeba próbowac wszystkich ustawień zapłonu bo to nie jest coś takiego co się ustawia według ścisłych reguł jak na przykład skrzynię biegów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:06, 17 Paź 2007 |
|
|
Maister |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Paź 2007 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hahaha.... To dobry ten twój kolega. Ciekawe z jakiej góry jechał, że rozpędził się do 80km/h??!! Zapytaj go jakie ma przełożenie końcowe, może ma takie, że przy ruszaniu musi mu pomagać popychając go hahaha... Dobry simson, który ma mocniejszy silnik pojedzie 70km/h ale ogar i to jeszcze 80??!! Bzdura bzdura i jeszcze raz bzdura hahaha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:10, 17 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko Simson ma krótsze przełożenie ostatniego biegu i osiąga mniejsze obroty, a różnica (teoretyczna) 0,2 KM nie jest duża. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:12, 17 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tak nawiasem to 70 nie tylko sim ale i jawka pojedzie.np.moja. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:14, 17 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeżo wyprodukowane i dotarte Jawki miały tendencje do zamykania licznika ale czy po 20latach jej eksplantacji zwykłe wyregulowanie zapłonu będzie miało wpływ na dawną świetność w osiągach ja sądzę że nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:39, 17 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
No chyba że ma się wszystko nowe w silniku tak jak ja są tylko 3 rzeczy które mam stare: stojan od zapłonu, wał ale w świetnym stanie i kartery. Niestety nie wiem ile pujdzie bo nie mam licznika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:51, 17 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie sie kiedys zastanawialem jak by taka jawka chodzila z wszystkimi czesciami nowymi?? iile by to kosztowalo?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:56, 17 Paź 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ moja po tych 20 latach ma tą tendencje :P Orginalne czeskie części jeszcze Fabryczne. Wiem bo kupiłem ją od dziadka co ją kupił gdy miała rok nic nie wymieniał bo nie było większych problemów z nią. Wg. jawoskiego licznika jedzie 80 km/h zębatka 11z :P Mocy ma dużo Każdy w okolicy chciałby mieć taką silną i szybką jawke :P I ma strasznie kródkie biegi xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:27, 17 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgadzam sie z Pianek. Ja mam swoja tak zajezdzoną(mam ja ledwo od wakacji i dopiero sie wtajam jak to jest) ze jak ruszalem to musialem sie odpychac przez jakies 15m;D ale za to potem bralem spokojnie "prawie nowego" komarka, dodam jeszcze ze moj sprze jest jeszcze zablokowany. Wróćmy do tego zaplonu. Ustawienie powinno sie robic samemu na wyczucie, ale po doskonalym ustawieniu powinny jej wzrasnac osiagi, ale nie do 80 (no chyba ze masz wszystkie nowe czesci i wszystko to co zostalo zadbane tak jak Pianek). Samo ustawienie daje troche osiagów. A czeskie liczniki wlasnie w jawkach przy wiekszych predkosciach bardzo sie bujały;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:12, 17 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pianek napisał: | Kam@$ moja po tych 20 latach ma tą tendencje :P Orginalne czeskie części jeszcze Fabryczne. Wiem bo kupiłem ją od dziadka co ją kupił gdy miała rok nic nie wymieniał bo nie było większych problemów z nią. Wg. jawoskiego licznika jedzie 80 km/h zębatka 11z :P Mocy ma dużo Każdy w okolicy chciałby mieć taką silną i szybką jawke :P I ma strasznie kródkie biegi xD |
Dobrze, że napisałeś, że wg licznika, bo tak naprawdę jeździsz z prędkością ok. 60km/h na zębatce 11z. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|