| blaszka plywaka i jej regulacja | |
Wysłany: Nie 16:29, 15 Kwi 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy moze ktos u siebie zmierzyc na jakiej wysokosci plywaka sie zamyka u niego otworek? tzn. aby zmierzyl odleglosc od gornej krawedzi komory do poziomu paliwa, (od gory do dolu), przed pomiarem niech zrobi tak: na przykreconym deklu niech otworzy kranik, odczeka chwilke, niech NIE przepompowuje, zakreci kranik, odkreci dekiel i wtedy niech zmierzy odleglos jaka jest od gornej krawedzi komory plywakowej az do poziomu paliwa w komorze pływ.
Prosze o to bo mam klopoty z regulacja blaszki, wiem ze temat o regulacji gaznika juz jest, ale tam jest nieprecuzyjne napisane Cytat: | Należy to robić tak by po wykręceniu przepustnicy widac było paliwo w rozpylaczu (ten "otworek" gdzie wchodzi iglica), ale też tak by paliwo nie wylatywało z niego gdy kranik jest odkręceny | poniewaz ten otworek,ta rurka jest dosyc dluga przez co granica tez jest dluga bo nie wiem czy ma byc na dnie widac w niej paliwo czy jak jest na samej gorze tego otworka
Czy moze mi ktos to sprecyzowac??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:34, 15 Kwi 2007 |
|
|
Szap |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 121 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tez mam z tym problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:12, 15 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wykęć bak to będziesz dobrze widział. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:26, 15 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
tego sie nie da tak zrobic!!!!! nie ma uniwersalnego położenia ponieważ każdy silnik jest w innym stanie i pracuje inaczej. musisz zastosować metodę prób i błędów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:34, 15 Kwi 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale gniewny, nie problem w tym ze nie widze, widze jak jest na samym dole paliwo i widze tez jak jest jego wiecej 'Ale nie wiem na jakim poziomie powinno byc, czy jak jest na samym dole czy jak jest na samej gorze otworka' <-- w tym jest problem
Chce sobie poządnie ustawic gaznik bo moto czasami przerywa, nie moge dodac duzo gazu bo zaczyna dosyc szybko zwalniac, pomyslalem ze dostaje za duzo paliwa ale jak odgielem blaszke do gory to zaczelo kapac od gumy filtra pow. , jak dam swiece 75 to jakos jezdzi ale po ok150m zaczyna tracic moc, trzeba bardzo delikatnie dodawac gazu, jak dam ngk b8hs to sie zalewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:09, 15 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
no to własnie tylko i wylacznie metoda prb i bledów rozwiazesz ten problem. a blaszkę oginaj minimalnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:33, 16 Kwi 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nom wyregulowalem ale nie jest to jeszcze idealnie, sytuacja jest taka: jak zimna to z kopa za 1 razem zapali ale jak dam(na jałowym)maksimum gazu to zaczyna zwalniac obroty, potem przyspieszac i tak w kólko, po prostu nie moge dac full gazu bo zacznie sie dlawic ale jak spadną obroty to potem i tak sie zwieksza mimo ze caly czas trzymam full gazu. Jak moto pochodzi ok 1min. to juz moge dac full gazu i chodzi rowniótko, lecz wtedy juz nie moge zapalic z kopa, tzn moge ale po przepompowaniu, daniu full gazu i zapalaniu z pelnego obrotu kopki, uda sie zapalic po ok. 5 kopach<---to opis sytuacji bez gumy filtra powietrza. To opis przy zalozonej gumie filtra--->jak zimna pali z 1kopa ale na full gazu jest sytuacja taka jak napisalem wyzej czyli raz szybkie obroty a raz wolne i tak w kółko, jak jest ciepla(po ok. 1min) to z kopki wogule nie zapale, ale na full gazu pracuje rownomiernie
w obu przypadkach jak jade na 3jce 45km/h to wiecej wyciagnąc nie moge bo raptownie zwolni a potem znowu przyspiesza(predkos nie spada ponizej pewnej granicy). Jak jade z gumą to na 3jce musze delikatniej dodawac gazu
Co rozwiąze problem dalsza regulacja blaszką pływaka czy zapłonu Jak blaszką to wygiąc ją do góry czy do dołu A przerywacz do góry czy do dołu
teraz na f75 i ngk tak samo jezdzi(okapca na ciemny brąz, przynajmniej po krotkiej jezdzie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 13:47, 17 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalsza regulacja i dokładne przeczyszczenie dysz i gaźnika (to najpierw) czyli wymycie go w benzynie ekstrakcyjnej i przedmuchanie sprężonym powietrzem.
Jak masz inne dysze to możesz też na nich spróbować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 18:48, 20 Kwi 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
juz jest oki, wymienilem dysze poregulowalem i jest ok. Przyczyną byl kranik ktorym na zgaszonej jawce paliwo kapalo ale dosyc szybko a jak sie jawke wlączylo to powoli kapało i po prostu po pewnym czasie zaczynalo brakowac paliwa. I mam odnosnie kranika pytanie:
Kupilem sobie nowy kranik, wszystkie nakretki byly luzno przykrecone wiec sam je dokrecalem, przez miesiąc bylo dobrze, paliwo lecialo ciurkiem, a teraz zeby szybko lecialo to trzeba ruszac tą "dzwigienką" w lewo i w prawo kilka razy zeby zaczelo szybciej leciec. Co zrobic aby od razu szybko lecialo Poluzowac to nakretke przy dzwigience czy ja dokrecic?
jeszcze jedno:
Mam ngk, zawsze bylo z nią dobrze, zawsze na niej moto lepiej jezdzil niz na innych, a teraz zrobilo sie cos takiego: pewnego razu chce odpalic moto a tu wogule iskry nie ma a na innych jest,wyczyscilem elektrody papierem sciernym i szczotką drucianą, dogielem troche elektrode i tylko raz sie iskra pojawila, wkrecilem swiece, poruszalem kopnikiem i iskra sie pojawila ale skakala to roznych miejscach po 10 minutach juz dobrze skakala(tylko na elektrode) , teraz znow skacze w rozne miejsca, Dlaczego Czy da sie to jakos naprawic czy po prostu ngk sie zepsula i trzeba sie z ty pogodzic Troche mi zal bo na niej moto najlepiej jezdzil a u mnie w sklepie takiej nie dostanie, zostaje agmot na ktorym, minimum to 50zł i jeszcze duze koszty przesylki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:22, 20 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozesz kupic tez swiece ngk na alegro albo popros kogos zeby Ci kupil i wyslal a ty mu zapłacisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 0:24, 21 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli iskry skaczą sobie w różnych miejscach, to oznacza że świeca postanowiła właśnie rozstać się z tym światem - uszkodzony jest izolator ceramiczny i nie da się tego naprawić. Jedyne co wchodzi w grę to wymiana. Ale nie martw się, nie będzie to największe tornado jakie może zaszaleć w kieszeni użytkownika Jawki .
Piszesz że używasz NGK B8HS, z dostaniem tej świecy nie powinno być problemu - np. z katalogu Klasa lub Larsson, koszt to kilkanaście zł (nie pamiętam dokładnie ile, nie chcę wprowadzać w błąd). Między ofertą jednej a drugiej firmy jest mała różnica w cenie, przesyłka kosztuje podobnie. Za niecałe 50zł możesz tam dostać świecę z elektrodami pokrytymi stopem platyny, samooczyszczającą się z osadów. Faktycznie , rozruch na niej jest łatwiejszy. W końcówce symbolu oznaczenie nie "HS" tylko "HVX". Nawiasem mówiąc, właściwa świeca do Jawki to nie B8HS a raczej B6HS, bardziej "gorąca". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:44, 21 Kwi 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
oki, dziex, juz naprawilem kranik, wyregulowalem gaznik, mocno podokrecalem zaplon, dalem swiece SENID N17 nie znam takiej firmy ale swieca sluzy mi od 6 lat, nigdy nie bylo z nią problemów, ta swieca byla juz wczesniej w jawce, od razu jak ja przywiozlem. Moto ladnie chodzi, wyciąga 60kmh, swieca brąz, pali z 1 kopa jak ciepla i jak zimna, a wiec wszystko ok
jeszcze raz DZIĘKI |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:51, 25 Kwi 2007 |
|
|
gibon |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 21 Kwi 2007 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
żeby dostawał mniej paliwa blaszke trzeba w dół czy w góre????????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:33, 25 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak ciężko logicznie pomyśleć. Blaszka wygięta w dół - szybciej pływak zamyka dopływa paliwa i tym samym mieszanka jest uboższa i bardziej płaska to na odwrót. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|