| Brak mocy na II i III biegu w Ogarze 200. | |
Wysłany: Śro 0:28, 31 Paź 2012 |
|
|
ReBeL03 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2012 |
Posty: 99 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam pewien problem, otóż brakuje mocy na 2i3 biegu mojemu ogarowi 200 czy to moze byc przez zjechane pierścienie? i nad pękniętą nózkę tłoka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:21, 31 Paź 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zużyte pierścienie= słabsza kompresja i mniej mocy. I uszkodzony masz ten płaszcz tłoka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:53, 31 Paź 2012 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyczysc tlumik, jest to czesta przyczyna takich awarii |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Śro 16:54, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:42, 31 Paź 2012 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłumik wyczyść, kolega ma racje, zużyte pierścienie-mniejsza kompresja, i bardzo masz ułamany tłok? najlepiej go zmień z pierścionkami i dotrzyj ładnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:55, 31 Paź 2012 |
|
|
ReBeL03 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2012 |
Posty: 99 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lekko nadłamany a jak tłumik wyczyścic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:03, 01 Lis 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdzie i co nadłamane określ dokładnie może mieć to duży wpływ na osiągi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:50, 01 Lis 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz nadłamany na dole lekko to większej różnicy to nie robi, sam tak jeździłem kiedyś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:36, 01 Lis 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podziwiam was za cierpliwość...
Ja z ułamaną płetwą tłoka ni cholery nie mógłbym spać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:33, 01 Lis 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym kupił tłok pierścienie szlif cylka polerka głowicy przy okazji, przy okazji pare nowych rzeczy i maszyna miota jak szatan.
ale spróbuj odkręcić tumik czy sie polepszy. moja jawa już ledwo ruszała na 1, nie było mowy o rozpędzeniu się na 2. Wkręcała się i jako tako paliła. Po ściągnieciu tłumika odpaliłem i tak nią frygało, moc taka że z 2 jak ruszałem to lepiej ruszała niż wcześniej z 1. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 12:38, 01 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:49, 01 Lis 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja wypalałem tłumik wrzucając go w ognisko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:17, 01 Lis 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w mojego się już dmuchnąć nie dało. szczotka do pieca i jazda. drut i skrobałem. co roboty było ale inaczej by nic z twego nei było. polecam to sprawdzić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:58, 01 Lis 2012 |
|
|
ReBeL03 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2012 |
Posty: 99 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra tłok juz mam nowy pierścienie tez, ale moc sie nie zwiększyła jak jechałem na groby ze 2km to tylko raz na 2 wrzuciłem i to było z górki bo zamula jak wcześniej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:16, 01 Lis 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłumik tłumik i jeszcze raz tlumik ewentualnie popełniasz jakiś błąd przy ustawianiu zapłonu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:52, 01 Lis 2012 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobrze tłok zalozyles? Pierścienie na dobry szlif? Tlumik wyczysc!!! I spokojnie docierać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:14, 02 Lis 2012 |
|
|
ReBeL03 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2012 |
Posty: 99 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłumik wyczyściłem według jakiegoś tam poradnika z internetu, i teraz to daje jak szalony a pierścienie i tłok dałem stare bo teraz to muszę szybko jezdzić do szkoły bo mam 5 km a wyjazd do szkoly to za 10 ósma więć sobie 60km/h jade a w wakacje sobie spokojnie dotrę hehe a mam jeszcze takie pytanie czym uszczelnić kranik??? bo leci mi tam gdzie jest ta wajcha od odkręcania paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|