| Ciśnienie w oponoch | |
Wysłany: Pią 21:04, 08 Mar 2013 |
|
|
roki2 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2011 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam chciałem się dowiedzieć ile napompować koła ile barów szukałem na forum ale nic nie znalazłem ponoć kolega mówi że przód 1,5 tył 1,9 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:24, 08 Mar 2013 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wątpię, że ktoś pompuję wg. danych, ja tam zawsze na oko, zależy jak jeździsz, jak we 2 to niby musisz mieć więcej trochę, ale ja tak zawsze pompuje, zeby we 2 się mocno nie uginało, raz jadąc we 2 miałem mniej powietrza z tyłu i jawka pod naciskiem 140kg (2 osoby) po zjeżdżaniu z ulicy, spadek asfaltu wyrwało mi wentyl. Także, no możesz pompować wg. danych ale ja polecam uczyć się na błędach. Chyba, że każdy z forum pompuje wg. barometru ? (dobrze mówie?) to wtedy umywam ręce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:52, 08 Mar 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak poprzednik na oko :] tylko żeby nie przesadzić... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:01, 08 Mar 2013 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na oponach powinno pisać i w instrukcji też chyba jest także łatwo znaleźć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:49, 10 Mar 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawsze pompuję 2 bary. Ale patrząc na zużycie bieżnika widzę że to kapkę przydużo, jeśli jeździ się samemu oczywiście (~60kg). W fabrycznej instrukcji są podane takie jakie napisałeś, przód 1,5, tył 1,9.
Napompowanie ~10% więcej generalnie nie szkodzi oponom, ale powoduje zmniejszenie oporów toczenia, a co za tym idzie - spalania paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irzyk dnia Nie 21:50, 10 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:53, 11 Mar 2013 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pompuj na oko ale nie przesadz bo jak na pompujesz na "kamień" i najedziesz na coś ostrego to cię ni ma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:22, 11 Mar 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przestań udzielać fachowych rad, bo nie idzie tego już kurna czytać... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:29, 11 Mar 2013 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja pompuje zależnie od ładunku, jak jeżdżę sam to tył 2.5, przód ok 2. Jak z ładunkiem/drugą osobą to tył 3-3.2, przód 2.5. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|