| Co myślicie o tych wałach?? | |
Wysłany: Sob 21:06, 21 Sie 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kumplowi robię kapitalkę i ma na wale pozrywane gwinty,chcę nowy wał .Który polecacie ??Nie jestem zorientowany w nowych wałach bo regeneruje zawsze oryginał |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Sob 21:10, 21 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:29, 21 Sie 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odnośnie wału od Wronki to pierwsza wada to cena, aż 150zł , miałem ten wał i gdy go kupowałem od multicara kosztował 120zł, druga wada w tym wale to pasowanie czopów na łożyska, jest tak ciasne że tutaj technika składania silników w ferrari by się tylko sprawdziła (wał w azot, łożysko nagrzane do trochę ponad 100C) , trzecia wada to, to: [link widoczny dla zalogowanych] , nie jeździłem wolno lecz zazwyczaj na 3/4 lub pełnym odkręceniu, przez rok, dokładniej wyjazd na 2-3h szacując 3-4 razy w tygodniu (niedziałający licznik) , ale oceniając po luzie na łożysku dołu korby oświadczam iż powinien najpierw pojawić się luz na korbowodzie a potem odrywać czop, chociaż jakość tu była niska także nie ma co się temu dziwić.
Kolejne wały to wszystko po zdjęciach widać to samo, m.in słynne malowane połówki, jakaś przedziwna korba pokryta miedzią, ja bym tego wału nie kupił , chociaż znajdą się ci co lubią podczas jazdy się zatrzymać i wyczyścić świece z.. farby.
Za jakiś czas będę sprawdzał ten wał [link widoczny dla zalogowanych] , mam go w rękach i wygląda przyzwoicie, jak zakupie do swojego silnika to oddam na z wymiarowanie czopów czy pasowanie jest w normie niż poprzedni bubel i zobaczymy ile pochodzi.
Owszem możesz oddać stary poczciwy wał na regeneracje ale jaką masz pewność że korba wytrzyma drugie tyle?, możliwe że nowe chińskie korby są wporzo, ale na ten temat się nie wypowiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 9:05, 22 Sie 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja go polecam, mam go 3 lata i nic sie nie dzieje
Nie kupuj tylko z łożyskiem igiełkowym na główce korbowodu bo są mniej trwalsze od tulei |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 9:08, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:29, 22 Sie 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A właśnie, odnośnie ułożyskowania sworznia czyli tulejka korbowodu na wale co również oferuje Wronka, była pewna niedogodność, m.in tulejka była wciskana na klej, nie byłoby tak źle gdyby nie to że temperatura silnika przekracza czasem 110C i klej już nawet przy 120C może puścić u mnie to się stało i tulejka się obraca, zasłaniając otwory smarujące po czym dochodziło do zacierania tulejki przez sworzeń. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:22, 22 Sie 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Łożysko to nie problem bo można wymienić w trakcie eksploatowania.A tulejki idealnie nie rozwierci rozwiertakiem .Może zamówie mu ten z Ag-motu przy okazji kupie kilka części. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:35, 22 Sie 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej poszukać wał z PRL i mnieć spokój na baaardo długo ja od pewnej osoby kupiłem 2 wały za 35zł nowe jeden z PRL jeden współczesny więc warto się popytać ludzi czy nie mają |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:23, 22 Sie 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej to jest szukać korby z łożyskami od japońca na wzór oryginału i oddać wał do zakładu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 15:24, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:18, 22 Sie 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem mu żeby poszukał ,ale wątpie że znajdzie dobry wał , u mnie w Radłowie ja mam jawkę i on dwie .Pojadę do gościa niedaleko co ma 4 jawki .I części w cholere ale patrzyłem na wały i w stanie bdb do regeneracji nie widziałem .Dlatego do swojego silnika z Allegro brałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|