| Coś ostatnio słabo się toczy... | |
Wysłany: Czw 0:02, 19 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc tak,mam problem z rozpędzeniem w Jawce zauważyłem że gdy zimna,deszcz pada,pogoda ponura po prostu chłodniej jeździ lepiej czuć że tak jakby żwawiej się rozpędza ale gdy jest duchota,ciepło wręcz gorąco i po długiej jeździe to ona zamula nie wiem dokładnie ale myślę nad szlifem albo to przez ten mój zakichany tłok produkcji "no name" który puchnie myślę dać cylinder do szlifu i dać nowy tłok po obróbce (odchudzanie i dostosowanie pod oryginał) i potem wygotowanie w oleju tak jak na pewnej stronie to pisało ale czy jest sens? myślałem nad membranką ale przemyślałem sprawę i sobie odpuściłem bo mój cel narazie to zbieranie na silnik 125cm3 for Jawa,niestety chiński ale cóż począć jak nie ma innych silników które są skonstruowane że mają na płasko cylka... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 0:27, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 7:50, 19 Cze 2008 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
poporostu motyl cylek i tlok allbo zle dotarty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:17, 19 Cze 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdy jest ciepło, powietrze jest rzadsze. Ale to też może być wina słabej kompresji. Radzę szlif. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:21, 19 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylinder CSSR (Czeski) Myślę nad szlifem by miał 55cm3 ;] do jakiego rozmiaru bym musiał tuleje zeszlifować?. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:25, 19 Cze 2008 |
|
|
AdiK |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2008 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie zawsze szlif jest dobry, moim zdaniem warto pomyśleć nad kupnem nowego gdyż ten może byc już przegrzany i szlif mało da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:26, 19 Cze 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:29, 19 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
niesądze żeby były bo nawet na allegro nie widziałem
ale zawsze można wziąć wymiary i dać tokarzowi żeby zrobił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:41, 19 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki Buniek a 41mm to jak się domyślam 60cm3? co do tłoków robionych przez tokarza to dla mnie za dużo zachodu,Adik a moje zdanie jest odwrotne "nie zawsze dobry może być nowy cylinder lepiej oddać stary do regeneracji-szlifu i raczej tego będę się zawsze trzymał!. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 9:42, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:27, 19 Cze 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym tutaj miał jeszcze inny powód zamulenia. Gdy jest zimno - mieszanka p-p jest zimna, gdy gorąco - jest ciepła... Jak jest zimna to żwawiej jedzie, gdy gorąca - troszkę gorzej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:26, 19 Cze 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie jak Irzyk pisze bo myślicie, że dalczego w turbodoładowanych silnikach stosuje się intercoolery.
Albo tez puchnący tłok.
Wygotowanie nie ma raczej większego sensu i jeśli już chcesz je robić to przed oddaniem tłoka na szlif. Nie polecam od razu szlifować na 55 cc bo mocy dużo nie da, osłabi tuleję i nie da się już wykonać szlifu.
Jak chcesz robić szlif to poszukaj czeskiego tłoka na szlif (są teraz często na allegro za ok. 15-20 zł) i oddaj go by pod jego wymiar zrobili szlif. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 12:13, 19 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O mieszance zapomniałem wspomnieć ale muszę wstawić normalne uszczelki bo te co teraz mam to są z grubszego papieru.
Co do tłoka coś czuje że może puchnąć ale przejechałem na nim dobre 1,3tys km od remontu,więc? to chyba nie jego wada.
Ok nie będę szlifował na 55cm3 jeśli mają być potem same problemy,postaram zakupić tłok z allegro najlepiej na 1-szlif i potem dam cylinder do zakładu który specjalizuje się tego typu obróbkami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:11, 19 Cze 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Są tłoki do szlifów dokładnie do 4 szlifu 55ccm i na 4 szlif maja 41 mm srednicy... - to taki OT dla Buńka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:14, 22 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ludzie znalazłem przyczynę!!
Dzisiaj z nudów i braku zajęcia wziąłem się za przeczyszczenie kanału wydechowego bo jak ostatnio przykręcałem kolanko zauważyłem że jest zawalony jak... więc ściągnąłem cylinder i po przemyśleniu ściągnąłem jeszcze tłok po ściągnięciu mogłem tylko powiedzieć O Kur**wa!!
czajcie:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 19:22, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:28, 22 Cze 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to masz przyczynę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:59, 23 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ba.Cała wina w pierścieniach bo kupiłem gówna za 2zł/szt i jak widać na zdjęciu ukruszył się,uszkodził mi tłok i tuleje w cylindrze dzisiaj będę szukał zakładu obejmujący szlify. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pon 8:00, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|