| Cylek czy Slif ? | |
Wysłany: Sob 22:00, 03 Sty 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam,
Chciałbym kupić Cylek 60cm, do Jawki.
Tylko teraz pytanie czy lepiej kupić 60 czy Zrobić szlifa ?
Zależy mi na Większej mocy :)
Pozdrawiam. :) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:03, 03 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystko zależy od cylindra. Jeśli ten co masz jest orginalny czeski to zrób szlif a jesli nie to też zrób szlif bo te nowe 60ccm to podobno szmelce a poza tym taniej cię wyniesie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Sob 22:04, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:16, 03 Sty 2009 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem tak cylek mam chyba Oryginał
ale w 100% nie jestem pewien Jak to Sprawdzić ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:31, 03 Sty 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprowadzanie mija się z celem, lepiej pójść na szrot, dorwać z jakiejś starej jawki, dać 30 zł za szlif i cieszyć się cylindrem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:23, 04 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego,na allegro stoją tłoki oryginalne Czeskie za tanie pieniądze wziąłbyś na 1-szlif potem dałbyś do zakładu obydwa elementy (Cylinder i tłok) i masz szlif jak tralala,a pierścienie to najlepsze od Simsona,jeśli jest opcja to bierz najlepsze prawdopodobnie MZA ale tego nie jestem pewien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:26, 04 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też się tak zastanawiałem ;D ale także niewiem czy mam Oryginał ale mam jeszcze kupe czasu takie cuś to na ferie;>> ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:29, 04 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oryginał rozpoznasz po literce "B" przy miejscu stykowym kolanka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:48, 04 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oo dziękuje .. =)))) Jutro sobie sprawdzę , bo gaźnik wiem że mam oryginał pisze " Made in Cechoslovakia " Dobrze ze nie China hehe <art> ;p Ale wydaje mi się , że bd miał oryginał bo tego Ogara co mam to Gościu kilka lat trzymał w szopie;P znudził mu się podobno hehe. To wątpię żeby zatarł i kupił podróbe =)) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:02, 04 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
niekoniecznie B
na jednym z moich cylindrów jest A a na drugim C
natomiast na polskich zazwyczaj nic nie jest wybite
oprócz tego na moim polskim cylku na radiatorze są ślady po ostrzu tokarki i na tej części tulei co wchodzi w kartery są wcięcia wykonane z mniejszą starannością niż w czeskim oryginale, ogólnie są gorzej wykonane od czeskich
jeśli mamy luzem polski i czeski to gołym okiem widać ze w czeskim kanały płuczące są większe i nieco wyżej niż w polskiej podróbce
i tutaj dodam że w zeszłym roku zakupiłem ten cylinder pseudo "60ccm" i bez powiększania płuków wiele on nie da |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Nie 11:04, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:10, 04 Sty 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czeskie mają gładkie żeberka radiatora, polskie zazwyczaj chropowate...Oznaczenia A, B lub C na wydechu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|