 | Cylinder 50 czy 60 |  |
Wysłany: Pon 22:52, 10 Lut 2014 |
|
|
Wąsik27 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2014 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam pytanie, zamierzam wymienić cylinder w mojej jawencji i w związku z tym mam pytanie co polecacie cylinder 50 cm czy 60 cm z allegro i czy opłaca się wymieniać głowice na nową jeśli stara ma wgniecenia? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 23:05, 10 Lut 2014 |
|
|
felix |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
co do głowicy to ja zamontowałem "starą" z wgnieceniami nie dużymi ale były i wszystko było ok a co do pojemności to już jest twój wybór jak bym miał teraz wymieniać to zamontował bym oryginalny czeski. (50ccm) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez felix dnia Pon 23:08, 10 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:07, 10 Lut 2014 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli twój obecny cylinder nie nadaje sie już do szlifu, możesz kupić chińskie 60cm choć zawsze co oryginał to oryginał .
Gdzie głowica ma wgniecenie? Na przylgni łączenia z cylindrem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:07, 10 Lut 2014 |
|
|
Wąsik27 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2014 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
niestety nie mam dostępu do czeskich części a co do głowicy to jak będzie nowa bez wgnieceń silnik będzie lepiej pracował? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:11, 10 Lut 2014 |
|
|
felix |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a nie możesz kupić np. na alledrogo ? nie wieże że tam nie kupisz używanego cylindra co do głowicy to zależy jak poprzednia była zniszczona ...nie wiem co oznacza lepiej ze starą głowicą pracował źle ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:15, 10 Lut 2014 |
|
|
Wąsik27 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2014 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cylinder miałem chiński ale urwało mi się kolanko i za nim dojechałem do domu pękła mi tuleja, głowica nie ma uszkodzeń na łączeniu tylko wewnątrz i nie wiem czy to ma negatywny wpływ. na starej dobrze jeździła ale jak już wymieniam to z rozmachem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:17, 10 Lut 2014 |
|
|
felix |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja mam wgniecenie wewnątrz i nie zauważyłem aby to wpłynęło na pracę silnika
Jak nie masz co robić z kasą to wymień ale ja bym zostawił ew. później jak by chodziło coś nie tak... takie jest moje zdanie zrobisz jak uważasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:20, 10 Lut 2014 |
|
|
Wąsik27 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2014 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok głowica zostaje i cylinder 60 a jaki tłok do tego z allegro 2 pierścieniowy może być? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 23:28, 10 Lut 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co do różnicy w mocy pomiędzy cylindrami to jej nie ma ,a co do eksploatacji to i tak najważniejsze jest docieranie. Poza tym winę za większość uszkodzeń ponosi tłok więc połączenie polski tłok+oryginalny cylinder wcale nie jest lepsze ,a może nawet gorsze od całego polskiego kompletu. Ewentualnie jak chcesz mieć wszystko dobrze i masz trochę kasy to możesz kupić oryginalny cylinder + oryginalny tłok na nad wymiar i zrobić szlif cylindra. Co do osiągów to ogromne znaczenie ma sworzeń ,ponieważ te polskie są dużo grubsze od oryginalnych co powoduje większą masę części ,a to z kolei skutkuje wolniejszym wkręcaniem się na obroty ,oraz słabszym przyśpieszeniem i ogólnie niekorzystnymi efektami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 23:30, 10 Lut 2014 |
|
|
Wąsik27 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2014 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Lepiej założyć oryginalny sworzeń (używany) czy nowy polski? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wąsik27 dnia Wto 17:09, 11 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:20, 11 Lut 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeśli oryginalny sworzeń nie ma luzów to go zakładaj jeśli ma to musisz kupić nowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:30, 11 Lut 2014 |
|
|
Wąsik27 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2014 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wszystko jasne temat do zamknięcia
Ok Zamykam./Joker |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|