| Cylinder a dalsza eksploatacja | |
Wysłany: Śro 17:51, 18 Wrz 2013 |
|
|
eas12 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Maj 2013 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam pytanie. Posiadam cylinder który posiada ułamane 2 nóżki czy ten cylinder może być dalej używany czy raczej nie ? Ps. Jeśli można go używać to czy muszę do niego kupić nowy tłok czy może być z innego silnika ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eas12 dnia Śro 18:14, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:48, 18 Wrz 2013 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam tez podobny cylinder z jedną ułamaną "nóżką" i śmiga bardzo dobrze. Nowy tlok jak chcesz moze byc stary jak est odpowiednich rozmiarów i nie jest zajechany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:33, 18 Wrz 2013 |
|
|
eas12 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Maj 2013 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok dzięki poczekam na jeszcze jakąś opinię aby mieć pewność i zakładam ten cyl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:52, 18 Wrz 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powinno działać choć ja bym wyszlifował te końcówki aby były jak oryginalne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:00, 18 Wrz 2013 |
|
|
eas12 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Maj 2013 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok jutro założę i dam znać czy zdało egzamin |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:46, 18 Wrz 2013 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no pilnikiem profilaktycznie możesz przelecieć żeby żadnych progów nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:38, 19 Wrz 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogólnie rzecz biorąc tych nóżek w cylindrze mogło by nie być w ogóle one są tam po prostu nie potrzebne zrobić tylko tak jak mówią przedmówcy (zlikwidować) progi i można jeździć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:02, 26 Wrz 2013 |
|
|
eas12 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Maj 2013 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
thx Mam jeszcze 1 pytanie jeśli powiększałem kanały ( te co podają paliwo na tłok ) i są delikatnie chropowate to mam to czymś wypolerować czy nie (chodzi mi o to aby nie było utraty mocy ) Aha sorki za niefachowe nazewnictwo ale wolę napisać po chłopsku niż walnąć gafę xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:44, 27 Wrz 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poleruje się tylko kanały wylotowe. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:52, 27 Wrz 2013 |
|
|
eas12 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Maj 2013 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli mogą być drobne ryski czy lepiej to jakoś zkorygować ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:26, 27 Wrz 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi o dolotowe czy przelotowe? Generalnie mają być takie jakie były oryginalnie. Na pewno nie wolno na lustro ,ale jeśli są rysy to należy je wygładzić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:36, 28 Wrz 2013 |
|
|
eas12 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Maj 2013 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
chodzi mi o te podające paliwo ze skrzyni korbowej ( płuczące ? ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:07, 28 Wrz 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to płuczące mają być chropowate dla lepszego wymieszania benzyny z olejem ,ale nie mogą być porysowane ,ani świecące na lustro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:37, 28 Wrz 2013 |
|
|
eas12 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Maj 2013 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok thx |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|