| Cylinder czeski a reszta dziadostwa. | |
Wysłany: Pon 19:09, 12 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak rozpoznać prawdziwy czeski cylinder?? Co odróżnia go od innych cylindrów?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:36, 12 Lis 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oznaki starości typu brud lekkie zarysowania w tuleji itp . Możesz też zmieżyć jakie ma kanały. Polskie mają mniejsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:44, 12 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobrze wiedziec. ale tak z zewnątrz da sie jakos sprawdzic to?>> bo nie chce sciagac cylka zeby zobaczyc czy to czeski. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:51, 12 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurcze, Mangus, a co to, polski albo inny cylinder nie może byc stary i porysowany? N/C
Tuleja jest bodajże ciemniejsza w czeskim, nie pamiętam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:52, 12 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanały możnaby zmierzyć tylko pasowałyby mi jakieś wymiary porównawcze...Bo kupiłem od edka cylek(przeznaczony do wybijania tulei i poprawki kanałów dolotowych) wymontowany z jawki która stała na złomie. I pasowałoby wiedzieć co się ma dokładnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:27, 12 Lis 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież są Nowe czeskie cylki które można kupić w czechach to nie wiem co mają do tego oznaki starości |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:30, 12 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piorko napisał: | Kanały możnaby zmierzyć tylko pasowałyby mi jakieś wymiary porównawcze...Bo kupiłem od edka cylek(przeznaczony do wybijania tulei i poprawki kanałów dolotowych) wymontowany z jawki która stała na złomie. I pasowałoby wiedzieć co się ma dokładnie. |
przczytales to??napisał ze ma stary cylek........ wiec chce sprawdzic czy to polski cylek czy czeski, jesli czeski to da do szlifu i m b.dobry cylek wiec po co ma kupowac nowy?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:02, 12 Lis 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeczytałem to ale chodziło mi o wypowiedź mangusa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:34, 12 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No jak jest stary to będzie raczej czeski. Ale poszukaj obok okna wydechowego oznaczenia grupy klasyfikacyjnej A,B, C. Polskie mają inne oznaczenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:46, 12 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na oknie wydechowym jest takie oznaczenie:
myślę że było więcej tylko uległo zniszczeniu od temperatury. Przypomina to literę A(wszystko wygląda identycznie jak na rysunku) Gniewny potwierdź autentyczność |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:48, 12 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem do czynienia z cylindrem Polskim produkcji almot lecz był on uszkodzony to postanowiłem że wybije tuleje łatwo nie było ale mi się udało http://www.jawencja.fora.pl/cylinder-czeski-czy-almot-t4379-15.html najbardziej zdziwiły mnie kanały widać było gołym okiem że mniejsze są niż w czeskim oryginale i w ogóle odlew radiatora był inny aha cylek został zakupiony ok.8lat temu serio! pochodzi on od mojej drugiej jawki poprzedni właściciel chciał nią zrobić lecz jakoś nie miał chęci by to zrobić i tak jawka leżała w stodole kilka wiosen później koleś se kupił etkę i jawka odeszła w nie pamięć a jak ona dostała się w moje ręce to napiszę kiedy indziej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:14, 13 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurde jak to człowiek czasem w nieświadomości żyje...Odkręcam dziś wydech w swoim ogarku(cylek na którym jeżdze był taki jak go kupiłem) A na oknie wydechowym oznaczenie "C". Czyli oryginał czeski Kurde żeby takiego fuksa mieć kupić ogara z czeskim cylindrem A cylinder edka to już przeszłość...Nieumiejętne wybijanie tulei zakończyło się tragedią |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:18, 13 Lis 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 napisał: | kurcze, Mangus, a co to, polski albo inny cylinder nie może byc stary i porysowany? N/C
Tuleja jest bodajże ciemniejsza w czeskim, nie pamiętam. |
Nie nie może być w takim stopniu w jakim jest cylinder który przepracował 20 lat . Nowy cylinder nie będzie miał raczej rys w żeberkach na 1mm i nie będzie miał poobszczerbywanych kantów żeberek . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:22, 13 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
mangus napisał: | buniek92 napisał: | kurcze, Mangus, a co to, polski albo inny cylinder nie może byc stary i porysowany? N/C
Tuleja jest bodajże ciemniejsza w czeskim, nie pamiętam. |
Nie nie może być w takim stopniu w jakim jest cylinder który przepracował 20 lat . Nowy cylinder nie będzie miał raczej rys w żeberkach na 1mm i nie będzie miał poobszczerbywanych kantów żeberek . |
Nie rozumiemy się do końca... Ale dobra, dam spokój... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:04, 20 Lis 2007 |
|
|
konczyflugahugaluga |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007 |
Posty: 188 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
porównałem dwa cylindry czeski chyba i jakiś nowy 55ccm spostrzegłem że precyzja wykonania tego nowego jest mizerna szczególnie jeśli chodzi o okna i kanały płuczące widać od razu że są nie spasowane a w tym starszym wszystko na styk i kanały płuczące był mniej chropowate |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|