| | |
Wysłany: Wto 17:32, 27 Kwi 2010 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kupilem dzis tłok z ALMOTU w KIELCACH ma 2 pierscienie ,mialem tez do wyboru 3 pierscieniowy ale moj wybor padl na 2 pierscienie czy to dobry wybor?? Tłok jest blyszczacy , na gorze denko jest wypolerowane jakby:)
Bylem tez w 2 sklepie i tam byl tłok do jawki ale bardziej matowy , 0 oznak producenta ani nic i dlatego wybralem almot...
Cylinder znalazlem jakis stary w domu wyczyscilem i oddam go do szlifu:)
Zabezpieczenie do sworznia wlozylem i nadal sie ladnie trzyma:) Rysy powstaly napewno od puchniecia tłoka bo sa na calej powierzchni cylindra...
Ogar ma moc jak jest zimny ale cos dopiero ostatnio zaczął strasznie tracic moc gdy sie nagrzeje, Strasznie slysze jak szura ten tłok(Jakby pracowal na sucho bez smarowania) jak uruchomiony jest silnik;/...
Mam do niego gaznik od simka 16n1-8,zaplon bateryjny, i leje do benzyny olej polsyntetyczny Orlen 1:25. To mozliwe zeby zatarl sie po zmianie mieszanki na uboższą?
Ja wlasnie nie wiedzialem ze mozna tak zwalic szlif ,zaufalem (fachowcy) nie spodziewalem sie tego;/ ale w koncu czlowiek uczy sie na bledach i teraz sprawdze czy ladnie tlok przelatuje...
Mam jeszcze pytanie czy dobrze jest wypolerowac komore spalania na lustro i denko tłoka:)?
Pozdrawiam i proszę o odpowiedz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:26, 27 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1:25 to mieszanka bogatsza. Śmieszna sprawa, bo dzwonienie, "szuranie" i przegrzewanie to też taki objaw właśnie przedawkowania oleju. Wymieszaj książkowo 1:30. Jest też taka opcja, że przy tym układzie zapłonowym wsadza się zimniejszą świecę i powiększa się na niej przerwę, bo może się grzać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:34, 27 Kwi 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafalzo napisał: | (...) Jest też taka opcja, że przy tym układzie zapłonowym wsadza się zimniejszą świecę i powiększa się na niej przerwę, bo może się grzać. |
To radze na końcu robić. u mnie nie sprawdziła się przerwa 0,7mm. ale na postoju iskra była taka że było ją słychać. A co do świecy mam Iskrę F75 i jak najbardziej hula |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:03, 27 Kwi 2010 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tez mam iskrę 75 i jak narazie silnik mi sie nigdy nie zalal:) tłok odchudze napewno ale jak patrze na wnetrze tłoka to zabezpieczenie pierscieni jest jakby przewiercone na wylot i mnie to nie pokoi;/ Czy jak go odchudze to zabezpieczenie nie wyleci lub cos;/? [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Wto 19:14, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:24, 27 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieno z tego co widzę, to masz rowki na pierścienie segera, czy tam sprężynki, więc nie powinno być problemu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:29, 27 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Polecam sprężynki, seger raz mi wypadł i narobił bałaganu.
Tłok jak najbardziej można odchudzić ale z głową i bez przesady |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:31, 28 Kwi 2010 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymienilem tłoka na innego 2 pierscieniowy i tez ma tą dziure na na wylot od zabezpieczenia pierscienia? tłok 3 pierscieniowy takiego czegos nie mial... Ten tłok ma tez małe rysy pionowe na tych od toczenia(poziomych) pewnie od nie delikatnego dbania o tłok przez sprzedawce:/ czy one bedą cos przeszkadzac?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:53, 28 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesli nie sa wyczuwalne pod palcem tooo NIE |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:07, 01 Maj 2010 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok juz wzlozylem cyl po szlifie tłok i pierscienie przejechalem juz 30km
Hmmmm Najpierw stawiam go na stopki i uruchamiam silnik i sie grzeje do ciepla/gorąca i odrazu zaczynam jazde predkosc max 35-40... Tylko niepokoi mnie to szuranie jak przyloze ucho do cylindra? Wykrecilem swiece po 30 km i poswiecilem lampką do srodka i tak patrze i jakby mi sie wydawalo ze są rysy pionowe na tulei czy to tylko tak przez okres docierania:)? Mam jeszcze pytanie jak rozpoznac ze pierscienie dzwonia czy cos?jaki to ma miec dzwiek?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 20:22, 01 Maj 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Charakterystyczne metaliczne stukanie, ryskami się nie przejmuj części muszą się do siebie dopasować. Najważniejsze żebyś nie przegrzał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:17, 02 Maj 2010 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podczas jazdy dotykam cylinder i sprawdzam czy jest wrzący lub jak wezmę na niego śline to sprawdzam czy paruje i syczy. Robie trasy 1km i daje mu odpoczac na pol godziny i potem znowu jazda:)dobrze robie:)? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Nie 13:19, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:31, 02 Maj 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobrze, jak już zrobisz ze 100km to od czasu do czasu wkręć na wyższe obroty podczas jazdy żeby nie zrobił się próg w cylindrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:43, 02 Maj 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to np. na wyższe obroty wkręcić na 2 przykładowo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:56, 02 Maj 2010 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Nie 15:32, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:13, 04 Maj 2010 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jakie luzy powinny być max. i min. pomiedzy tłokiem a cylindrem (pasowanie)?????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|