tak czy nie |
tak |
|
95% |
[ 20 ] |
nie |
|
4% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 21 |
|
 | Czy da rade simkowi ???!!! |  |
Wysłany: Nie 20:13, 18 Maj 2008 |
|
|
Gramol_92 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2007 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Chludowo /k. Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam
Mam pytanie taki tuning ogarka 200 - cylek 50/4 + plan głowicy(3mm) +tłok 2-pierścieniowy + podkowa + membrana (na cylinder) + gaźnik od simka 19 + filtr gąbkowy lub stożkowy (prawdopodobniej gąbkowy) (i ewentualnie tłumik na wymiar obliczony ExhaustCalculator2) jak zrobię to ogarek będzie lepszy od simka??? i oczywiście większa zębatka z przodu lub mniejsza z tylu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gramol_92 dnia Nie 20:14, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 20:19, 18 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie dasz rady, simek cię weźmie na jedynce,ale tak na serio prześcigniesz go ale po co się pytasz jak na pewno wiesz sam że go prześcigniesz z takim tuningiem?
Mi wystarczy membrana i zębatka 13z i już biorę simka.
Ps. Dobra regulacja i lekki tuning to jest klucz do sukcesu! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 20:21, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:27, 18 Maj 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
simsonowi bez tuningu to jasne że dasz radę  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:52, 18 Maj 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrze wyregulowana, odblokowana w miarę oryginalna Jawka powinna iść na równi z Simem. Ale wszystko zalezy od Sima  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:55, 18 Maj 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
3 biegowego lub 4 biegowego bez tuningu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:14, 18 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
lord-89 napisał: | 3 biegowego lub 4 biegowego bez tuningu |
Rozumiem że chodzi o Jawkę na oryginalnych częściach z małym przebiegiem.
Mój kumpel miał S51 z 4-stopniową skrzynią to mu wg. kłamliwego licznika ciągnął 80km/h nierealne? ale TZR50 ciął jak chciał więc mój 223 mógł się schować.Niestety nigdy nie widziałem co w tamtym cylindrze tkwiło czy oryginalne części czy wielopłuk?. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:48, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
stawiam na ogara ale wszystko okarze sie w praktyce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:31, 18 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
o 3 mm nie splanujesz głowicy,musiałbys przerobic komore spalania
na moje oko wezmiesz simsona minimalnie na predkosc,na przyspiech tez moze
ale jak spotkasz jakiegos wypasionego sima który bedzie miał np. gaznik 21mm,cyl 70/6,i jakis dobry tłumik to powachasz spaliny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:43, 18 Maj 2008 |
|
|
Gramol_92 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2007 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Chludowo /k. Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale typowego bez tuningu simsona powinien dać rade, a odkurzacza potne ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 2:33, 19 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Suzuki Burgman 650 czy Speed5 z Biedronki?
Człowieku, naucz się precyzować swoje wypowiedzi... Burgman - nie mówiłem na serio. Są i lepsze i gorsze skutery. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Pon 2:34, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:09, 19 Maj 2008 |
|
|
Gramol_92 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2007 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Chludowo /k. Poznania |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Typowy chińczyk 2t lub 4t (keeway, kingway i takie badziewia) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:24, 19 Maj 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spokojnie weżmiesz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:57, 19 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie zrobisz tego tuningu nei ma szans, kolsztowało by cie to mase floty juz lepiej zrobic swap silnika na jakis japonski
Z doswiadczenia powiem ze: membrana + czeski cylek + tłok 2p + głowica stoczona o 2,5mm daje rade simowi
Jak zakupie dell'orto 17,5 to juz wogóle przekrocze prędkosc swietlną  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlak200192 dnia Pon 15:58, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 20:57, 19 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co do Keeway'a 2t bez blokad, to taki pewny bym nie był. :P Nie, że to jakiś nie wiadomo jaki sprzęt, ale dobre silniki mają montowane (nie wiem czy wszystkie, w Matrixie masz Minarelli Horizontal AC).
Zresztą, Simson - bardziej elastyczny silnik i jest dostępna szersza baza danych potrzebnych do tuningu. Części też jest oczywiście więcej. Ale jeśli się chce to można - dobrym przykładem jest Kris-Kros. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:00, 19 Maj 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale gdzies slyszalem ze ten minarelli w keewayach to nie jest orginalny,stu procentowy,tylko podrobka.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|