Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Czy kupic nowy tlok? Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Czy kupic nowy tlok?
PostWysłany: Wto 12:31, 16 Sty 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


sluchajcie, tak sobie robie i robie ten remont silnika i przyjmuje on coraz szersza skale, wlasnie jade kupic nowe lozyska. i tu sie pojawia moje pytanie: czy warto kupic nowy tlok? ten moj niby jest ok, ale te pierscienie sa juz chyba strasznie wyrobione bo jak je zaloze i docisne to zostaje jakis milimetr luzu, moze nawet poltora. za to cylinder jest idealny, zreszta mam jeszcze jeden zapasowy po pierwszym szlifie, ktory ma minimalnie mniejsza srednice. chcialem wymienic pierscienie tylko, ale chyba kupie noey tlok, w koncu to jakies 10zl, nie wiecej. tylko czy to ma sens i jak mam to zrobic? z gory dzieki za pomoc.



Taki OT: wiecie, jakie slowo mi propouje firefox zamiast "poltora" w tej swojej poprawiarce bledow? "polaryzatora", "waltornię" i "pastorale". Ale "półtora" to juz nie. chyba zaczne pisac polskie znaki w koncu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:35, 16 Sty 2007
igla1992
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Kup tłok i pierscienie Smile Jak remont to remont Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:50, 16 Sty 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


no dokładnie kup ten tłok i reszte bo tak jak powiedział igła1992 remont to remont Smile

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:25, 16 Sty 2007
wojtas91
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa


Jak wymieniasz pierścienie to i najlepiej wymień tłok od razu Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:27, 16 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Kup lepiej droższy tłok, który ma na AG-MOCIE nazwę tłok tuning N (zakładam, że cylek to nominał) i kosztuje 15 zł. Jest on wykonany z lepszych materiałów i tak nie puchnie jak ten tańszy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:18, 16 Sty 2007
szalla89
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice


przy zakupie tłoka dokup jeszcze nowa tuleje przychodzącą między korbowód a sworzeń , kosztuje ona pare groszy a moze okazac sie bardzo potrzebna !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:28, 17 Sty 2007
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Jak już robisz remont to kup ten nowy tłok to będziesz miał spokuj na jakiś czas a nie, skonczysz remont a tu się tłok rozleciał i znowu cylinder trzeba rozbierać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:22, 17 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


właśnie,rób remont generalny i kasy nie żałuj bo potem odczujesz to na własnej skórze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:02, 17 Sty 2007
suamerk
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA


ja bym wymienił wał!!! odrazu dał cylek 60cm, nowy tłok pierścienie, łożyska C3, polerke skrzyni korbowej, podkowe i dopiero składałbym silnik z powrotem Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:55, 19 Sty 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


mi zalezy tylko na tym, zeby sie nie psul. moc jest jak dla mnie wystarczajaca, zreszta nie lubie szalec. mam teraz oryginalny tlok 3 szlif na 2 pierscienie, ale wymienie na czwarty szlif 3-pierscieniowy. Wal jest w miare dobry, nie mam kasy na nowy. zostawiam sobie ten cylinder - jest gladziutki, tylko tlok wymienie. lozyska powinienem nowe miec jutro, simeringi nowe juz mam, nowa igla do gaznika, uszczelki i starczy jak dla mnie. to i tak wiecej niz planowalem. czeka mnie jeszcze lakierowanie (ale to dopiero jak sie sesja skonczy), zlatwienie formalnosci z rejestracja i bede smigal po stolicy na zajecia na uczelni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:11, 19 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Nie władujesz tłoku na IV szlif do cylka, który jest przeszlifowany na III szlif, a nawet jak władujesz to możesz go bardzo łatwo zatrzeć Sad
Kup najlepiej wzmacniany na III szlif.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:28, 20 Sty 2007
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


gniewny racja
a co z tego ze ci wystarcza jak coś i tak zaraz padnie
tu nie chodzi o moc tylko o wytrzymałość


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:34, 20 Sty 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


postanowilem kupic nowy zestaw cylinder-tlok, chyba to sie najbardziej oplaca. nie wiadomo, czy ten cylinder w srodku nie jest bardziej rozjechany niz na wylotach i chy nie trzeba bedzie go wyrownywac, potem kupowac tlok 3 szlif, docierac itd. pamietam ze kiedys kto znalazl w jakims sklepie oryginalne czeskie zestawy - moze ktos pamieta gdzie to bylo? bo jakos nie moge teraz tego znalezc.najchetniej nabylbym czeski zestaw 50ccm. jak ktos ma informacje gdzie takie cos zdobyc (tylko nowe!), to bede bardzowdzieczny!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:49, 20 Sty 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


orient napisał:
postanowilem kupic nowy zestaw cylinder-tlok, chyba to sie najbardziej oplaca. nie wiadomo, czy ten cylinder w srodku nie jest bardziej rozjechany niz na wylotach i chy nie trzeba bedzie go wyrownywac, potem kupowac tlok 3 szlif, docierac itd.


No niestety ale nowego cylka trzeba docierać jeszcze dłużej niż sam tłok i pierścienie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:20, 20 Sty 2007
orient
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa


racja, ale za to bede mial pewnosc na dluzej i nie bede musial nic robic przez dlugi czas. wiecie moze cos o taim oryginalnum zestawie? albo jaki zestaw najbardziej waszym zdaniem oplaca sie kupic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czy kupic nowy tlok?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin