| Czy kupic nowy tlok? | |
Wysłany: Wto 12:31, 16 Sty 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
sluchajcie, tak sobie robie i robie ten remont silnika i przyjmuje on coraz szersza skale, wlasnie jade kupic nowe lozyska. i tu sie pojawia moje pytanie: czy warto kupic nowy tlok? ten moj niby jest ok, ale te pierscienie sa juz chyba strasznie wyrobione bo jak je zaloze i docisne to zostaje jakis milimetr luzu, moze nawet poltora. za to cylinder jest idealny, zreszta mam jeszcze jeden zapasowy po pierwszym szlifie, ktory ma minimalnie mniejsza srednice. chcialem wymienic pierscienie tylko, ale chyba kupie noey tlok, w koncu to jakies 10zl, nie wiecej. tylko czy to ma sens i jak mam to zrobic? z gory dzieki za pomoc.
Taki OT: wiecie, jakie slowo mi propouje firefox zamiast "poltora" w tej swojej poprawiarce bledow? "polaryzatora", "waltornię" i "pastorale". Ale "półtora" to juz nie. chyba zaczne pisac polskie znaki w koncu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 12:35, 16 Sty 2007 |
|
|
igla1992 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 13 Sty 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kup tłok i pierscienie Jak remont to remont |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:50, 16 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dokładnie kup ten tłok i reszte bo tak jak powiedział igła1992 remont to remont
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:25, 16 Sty 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak wymieniasz pierścienie to i najlepiej wymień tłok od razu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:27, 16 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kup lepiej droższy tłok, który ma na AG-MOCIE nazwę tłok tuning N (zakładam, że cylek to nominał) i kosztuje 15 zł. Jest on wykonany z lepszych materiałów i tak nie puchnie jak ten tańszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:18, 16 Sty 2007 |
|
|
szalla89 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2007 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
|
|
|
|
przy zakupie tłoka dokup jeszcze nowa tuleje przychodzącą między korbowód a sworzeń , kosztuje ona pare groszy a moze okazac sie bardzo potrzebna !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:28, 17 Sty 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już robisz remont to kup ten nowy tłok to będziesz miał spokuj na jakiś czas a nie, skonczysz remont a tu się tłok rozleciał i znowu cylinder trzeba rozbierać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:22, 17 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie,rób remont generalny i kasy nie żałuj bo potem odczujesz to na własnej skórze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:02, 17 Sty 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym wymienił wał!!! odrazu dał cylek 60cm, nowy tłok pierścienie, łożyska C3, polerke skrzyni korbowej, podkowe i dopiero składałbym silnik z powrotem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:55, 19 Sty 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi zalezy tylko na tym, zeby sie nie psul. moc jest jak dla mnie wystarczajaca, zreszta nie lubie szalec. mam teraz oryginalny tlok 3 szlif na 2 pierscienie, ale wymienie na czwarty szlif 3-pierscieniowy. Wal jest w miare dobry, nie mam kasy na nowy. zostawiam sobie ten cylinder - jest gladziutki, tylko tlok wymienie. lozyska powinienem nowe miec jutro, simeringi nowe juz mam, nowa igla do gaznika, uszczelki i starczy jak dla mnie. to i tak wiecej niz planowalem. czeka mnie jeszcze lakierowanie (ale to dopiero jak sie sesja skonczy), zlatwienie formalnosci z rejestracja i bede smigal po stolicy na zajecia na uczelni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:11, 19 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie władujesz tłoku na IV szlif do cylka, który jest przeszlifowany na III szlif, a nawet jak władujesz to możesz go bardzo łatwo zatrzeć
Kup najlepiej wzmacniany na III szlif. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:28, 20 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny racja
a co z tego ze ci wystarcza jak coś i tak zaraz padnie
tu nie chodzi o moc tylko o wytrzymałość |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:34, 20 Sty 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
postanowilem kupic nowy zestaw cylinder-tlok, chyba to sie najbardziej oplaca. nie wiadomo, czy ten cylinder w srodku nie jest bardziej rozjechany niz na wylotach i chy nie trzeba bedzie go wyrownywac, potem kupowac tlok 3 szlif, docierac itd. pamietam ze kiedys kto znalazl w jakims sklepie oryginalne czeskie zestawy - moze ktos pamieta gdzie to bylo? bo jakos nie moge teraz tego znalezc.najchetniej nabylbym czeski zestaw 50ccm. jak ktos ma informacje gdzie takie cos zdobyc (tylko nowe!), to bede bardzowdzieczny! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:49, 20 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
orient napisał: | postanowilem kupic nowy zestaw cylinder-tlok, chyba to sie najbardziej oplaca. nie wiadomo, czy ten cylinder w srodku nie jest bardziej rozjechany niz na wylotach i chy nie trzeba bedzie go wyrownywac, potem kupowac tlok 3 szlif, docierac itd. |
No niestety ale nowego cylka trzeba docierać jeszcze dłużej niż sam tłok i pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:20, 20 Sty 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
racja, ale za to bede mial pewnosc na dluzej i nie bede musial nic robic przez dlugi czas. wiecie moze cos o taim oryginalnum zestawie? albo jaki zestaw najbardziej waszym zdaniem oplaca sie kupic? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|