Wysłany: Pon 22:34, 28 Sty 2013 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chodzi tu o konstrukcję, ale o papier żeby nie było jeszcze większych kłopotów gdyby coś się stało. O jakiej szkodliwości spalin piszesz? Przecież pojazd, który był wyprodukowany w latach 80 - tych nie będzie spełniał dzisiejszych norm. Tym nie ma się co przejmować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:42, 29 Sty 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale to nie jest romet tylko wydumka i żeby to przeszło przegląd trzeba by to na nowo zarejestrować przechodząc te wszystkie procedury, tak poważna ingerencja w konstrukcję pojazdu unieważnia oryginalna homologację dlatego teraz musiał by spełniać obecne wymagania... Wiem jak to się u Nas robi, mam kumpla z poważnym customem, który nazywa się w papierach GPZ750... Od lat tak ma i nikt się nie czepia bo w czasach kiedy to przerabiał nikt o to nie pytał ale tak prawnie patrząc w ogóle nie powinien się tym po drodze poruszać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 11:45, 29 Sty 2013 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak się zastanawiam, odbiegając troszeczkę od tematu.
Robię swap w samochodzie. Jednostka napędowa wymaga upitolenia tunelu środkowego i kawałka przegrody czołowej... Jakby nie patrząc ingeruję w konstrukcję auta, też muszę się martwić o nową homologację?
Z drugiej strony to trochę ponury żart, babrać się za jakimiś papierkami, jak diagnosta nawet nie wie gdzie reguluje się wysokość reflektora w polonezie caro... A co dopiero ma wiedzieć czy to fabrycznie tak, czy sierpem i młotem sobie inny silnik wstawiłem. Fakt, może z Autodaty skorzystać, ale no... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:46, 29 Sty 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak niestety jest, jak w przegrodzie były elementy ochrony biernej to niestety tracisz homologację na auto... Ja światła też ustawiam sam... A diagnosta pewnie i tak nie zauważy czy przegroda była ruszana czy nie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:25, 29 Sty 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wydaje mi się że przejście przeglądu to u nas jest formalność...parę razy byłem na przeglądzie samochodem który nie powinien przejść badania ! np.ford Ka -brak progów ,zjedzona podłoga ,układ kierowniczy też nadawał się do wyrzucenia auto przeszło VW -brak katalizatora-bez problemu ! zależy na jakiego diagnostę trafisz jeden raz sprawdzał nawet nr.nadwozia w aucie ! Co do tej przeróbki irzyka to przegląd raczej bez problemu przejdziesz ,gorzej jeżeli "coś" się zdarzy i samochód zostanie poddany szczegółowym badania itp.
Powodzenia !
Co ja bym zrobił bez Twojej rady... Dzięki! Irzyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|