| Czy to czeski oryginalny cylinder? | |
Wysłany: Pon 19:16, 02 Lip 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak w temacie. A jeżeli tak to jak go zamówić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:29, 02 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy oryginał to nie wiem, nie jest to czechosłowackie z lat 70 czy 80 ale jedno jest pewnie że polata lepiej i o wiele dłużej niż te Almoty wszystkie i tajwany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:40, 02 Lip 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cena za komplet jest podobna a nawet niższa bo po przeliczeniu wychodzi poniżej 130 zł (tłok,cylinder,sworzeń, pierścienie i zabezpieczenia) - z almotu wychodzi 150.
Tylko nie wiem ile liczyć za przesyłkę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:57, 02 Lip 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale ten tłok razi nie potrzebnie jest na 3 pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:07, 02 Lip 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podobno lepsza kompresja? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:36, 02 Lip 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
panowie a dlaczego w tych nowych cylindrach juz nie robią tych szpil do krućca i kolanka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:52, 02 Lip 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dostajesz je w komplecie z cylindrem i musisz tylko wkręcić.
Nie chcę aby ktoś się rozczarował i obraził na sąsiadów Czechów, ale to jest nasze, dobrze znane rzemiosło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:11, 03 Lip 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
AndcRew napisał: | podobno lepsza kompresja? |
Nic podobnego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:25, 03 Lip 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie jest tam chyba napisane że produkcji polskiej... To mnie szczerze mówiąc rozwaliło.
A przy okazji szukam zapłonu vape dla jawy. Czy mógłby ktoś wkleić zdjęcia lub aukcję tego zapłonu? Znajduję same do Jawy 175,250 do Simsonów itd. ale do samej jawy 50 nie ma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:38, 03 Lip 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedyny układ zapłonowy dedykowany silnikowi 223: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:33, 03 Lip 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Stachu.G napisał: | AndcRew napisał: | podobno lepsza kompresja? |
Nic podobnego |
A właśnie, że tak, na niskich obrotach, na wysokich nie ma znaczenia i zwiększa tarcie. Ogólnie te wartości są bardzo mało odczuwalne, 3 pierścieniowa jawka ma mocniejszy dół, słabsza górę, 2 ma odwrotnie. Jak zamontujesz jawkę na urządzenie szumnie zwane hamownią to zobaczysz różnicę ja trzymam się zasady takiej że jeden pierścień więcej to kolejna rzecz, która może się zepsuć a praktycznie w niczym nie pomaga więc nie ma co montować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:43, 04 Lip 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ratunku. Mam problem z łożyskiem w prawym karterze silnika...Nosz kurde nie wiem jak mam je wybić... Tu jest problem
[link widoczny dla zalogowanych]
ojj kolego. Po to jest te forum, żeby do oddzielnego problemu załóżyć nowy temat, oczywiście jeżeli nie znalazłeś odpowiedniego, albo chociaż trzeba było utworzyć nowy post w dziale Porady w kategorii Szybkie pytania - proste odpowiedzi / ostrzeżenie ustne / Joker |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:56, 04 Lip 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
przyspawać drut albo zrobić ściągacz z rozpieranym klinem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:08, 04 Lip 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A rozgrzać karter też można? Nie mam puki co lutownicy. Nie mogę założyć nowego tematu...albo mam beznadziejnego kompa albo coś jest z forum bo nie mam nawet przycisku do tworzenia nowego tematu...nie wiem o co chodzi. (ale chciałem i to się liczy) :> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:54, 04 Lip 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wiem do czego potrzebna Ci lutownica.
Grzanie problemu nie rozwiąże, bo łożysko też zwiększy swoją objętość. Najlepiej jest przyspawać śrubę do wewnętrznej części łożyska, wywiercić otwór w grubej blasze, wkręcić nakrętkę i dać kontrę z dwóch kolejnych nakrętek i musi wyjść.
Próbowałem robić ściągacz z kołkiem rozporowym, ale marny efekt jak łożysko dość ciasno siedzi w obudowie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Śro 16:55, 04 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|