| czyszczenie cylindra i głowicy | |
Wysłany: Sob 21:24, 16 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakie macie sposoby. Bo ja mam nowy cylinder i spapraną głowicę strasznie ciężkim do usunięcia czarnym nagarem. Zabieram się za tunung jawki i chce między innymi żeby mi się silnik błyszczał i nie mam pomysłu jak to usunąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:36, 16 Wrz 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
fosolem albo do pistoletku od sprzark inalej ropy i ci rozpusci te syfy kombinuj jakis rozpusczalnikiem ,plynami do kuchenek itp apozniej pasta polerska ajk wyczysciszp rzejedzi bedzie ok wyglodalo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:50, 16 Wrz 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja używałem do czyszczenia benzyny ekstrakcyjnej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:19, 17 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
zanurz do bęzyny(na jedną noc)
i skąbinuj myjke ciśnieniową
i nawalaj strumieniem wody pod największym ciśnieniem(napewno osad zejdzie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:22, 17 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja silnik myje preparatem do mycia silników samochodowych Arwa. Silnik musi być lekko rozgrzany, psikam płynem (bo jest w butelce ze spryskiwaczem jak płyn do mycia szyb), czekam i spłukuje gorącą wodą pod ciśnienieniem. Efekt jest bez wysiłku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:33, 17 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobry sposub
a pod ciśnieniem to z czego(myjki) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:23, 17 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam coś lepsze od bęzyny ekstrakcyjnej. Cztero-chloro-etylen. On słóży do rozpuszczania smoły. Usówa mi ten nagar. ale na głowicy i tak zostaje taki osad jak by błoto. Nie można tego nożykiem zdrapać. Spróbuję wymoczyć całą noc może zejdzie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:24, 17 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie wodą z kranu Wczoraj tak myłem i silnik wygląda jak nówka tylko trzeba uważać aby nie zalać gaźnika i iskrownika itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:27, 17 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
co z tego jak zalejesz
gażnik przepompować a zapłon osuszyć szmatką i latasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:30, 17 Wrz 2006 |
|
|
cinek10 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2006 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gorlice |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki spróbuje jak najszybciej. I powiem co i jak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:44, 17 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
cinek a jak nic nie pomoże to kup nową głowicę. Dużo nie kosztuje, a będzie nówka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:46, 17 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | co z tego jak zalejesz
gażnik przepompować a zapłon osuszyć szmatką i latasz |
Gorzej jak styki się zamoczą Ich tak łatwo nie wysuszysz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:48, 17 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zwara pójdzie i robota jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:35, 17 Wrz 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja głowice czysze specjalna szczotką na wiertarce i potem poleruje a cylinder takimi specjalnymi filcami polerskimi takimi małymi mój kuzyn jest lakiernikiem więc daje mi takie mniej zuzyte dje sie je do wiertarki albo wkretarki kto co ma ale nie dawac max obrotów bo moga byc problemy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:44, 17 Wrz 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moj tata ma jakis kwas do mycia slinków (jakis lekki kwas). bierze sie pedzelek maluje sie silnika po poł giodziny ciepła woda sie polewa i brud sam schodzi a silnik jak nowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|