Wysłany: Pią 20:25, 12 Mar 2010 |
|
|
BullKing |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 08 Mar 2010 |
Posty: 35 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jest edit poprzedniego posta więc proszę o pomoc/sugestię. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 21:24, 12 Mar 2010 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
BullKing napisał: | Masakra ,zamocowałem tłumik tak jak http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/wyciagniecie-dlawika,5421.html. Zamocowałem do haka pod sufitem i targałem z całych sił i chyba ze 20 razy się wieszałem (dodam że mam 85 kg żywej wagi) i nic. ;/ Moze ma ktoś pomysł jak bym obluzować dławik? Albo jak wypalić go z bebechami (w miarę dokładny tutorial) |
Polskie tłumiki miały rury wydechowe przestrzelone nitami, któe blokowały dławik, w razie, gdyby miał zamiar wypaść. Spróbuj założyć z powrotem wydeh do motoru i zrobić tak, jak jest na zdjęciach i w opisie. Większa skuteczność. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 21:39, 12 Mar 2010 |
|
|
BullKing |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 08 Mar 2010 |
Posty: 35 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie widzę tam żadnych nitów chyba że je wyszlifowali i zachromowali xD No to jurto popołudniu znów dłubanina.A może tłumik wisieć pionowo przez cały dzień ,chyba nic się nie stanie ,co nie?
A czym jest najlepiej uszczelnić mocowanie kolanka do tłumika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BullKing dnia Pią 21:40, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 23:34, 12 Mar 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
BullKing napisał: | Albo jak wypalić go z bebechami (w miarę dokładny tutorial) |
Wlewasz do tłumika benzyny i zapalasz. Obracasz tłumikiem żeby wszystko się ładnie opaliło, po czym obstukujesz go gumowym młotkiem ze wszytkich stron i walisz nim o ziemie. Operację powtarzasz parę razy. U mnie się to sprawdziło. Wyleciało tyle nagaru, że musiałem zmiotką z podłogi do worka zmiatać
Edit:
Dodam jeszcze, że u siebie dławika nie wyciągałem. A co do pytania powyżej... Z tłumikiem się nic nie stanie, a połączenie u siebie np. uszczelniłem starą dętką i taśmą materiałową, na to opaski zaciskowe na śrube. Póki co trzyma  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Pią 23:38, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 10:43, 13 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tłumik dobrze wypala się palnikiem gazowym, szybko idzie ale jest w ch*j dymu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:59, 13 Mar 2010 |
|
|
BullKing |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 08 Mar 2010 |
Posty: 35 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A ten zwęglony nagar to wytłukiwać w stronę kolanka chyba, co nie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:28, 13 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak wytłukiwać o co z tym chodzi ?? Szczotką drucianą na wiertarke ciężko schodzi ja cały dławik jechałem frezami  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:14, 13 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak masz już wypalone to można wsadzić do środka szczotkę od klopa i umocować ją w wiertarce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:13, 13 Mar 2010 |
|
|
BullKing |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 08 Mar 2010 |
Posty: 35 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na razie to muszę jakoś rozbroić ten tłumik ,już drugi dzień huśtania się na zamocowanym tłumiku xD A jaki wy ten łańcuch macie?Ja rowerowego nie jestem w stanie założyć ,zbić tuleje czy co?
A jak nie to spróbuję go targać za te otwory na jego końcu....coś się wykombinuję,ale najpierw się sam przejadę na test prędkości i mocy bo kupiłem zimą a potem złamałem rękę i jeździłem tylko krótkodystansowo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BullKing dnia Sob 21:15, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:01, 14 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
odkręć nakrętkę i wsadź kij od szczotki od strony kolanka i wszystko wyleci, przegroda jest wsadzona tylko na wcisk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:00, 22 Mar 2010 |
|
|
bobekinho |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 20 Mar 2010 |
Posty: 64 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wzory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wypal cały tłumik ale bez kolanka w ognisku. Powinno pomóc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:59, 22 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kolanko nowe kup najlepiej  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|