| do szlifu czy na złom? | |
Wysłany: Nie 13:56, 04 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam oryginalny czeski cylinder [nominał] ale niestety ma jedną głęboką rysę w gładzi
tę rysę zrobiło gówniane zabezpieczenie sworznia które wypadło i trochę narozrabiało
rysa jest głęboka na około 0,5mm i biegnie od okna płuczącego w stronę wału [długość około 2cm]
oprócz tej jednej rysy tuleja jest gładka
jeśli nadaje się to do szlifu to na który zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:17, 04 Sty 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:29, 04 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrób trzeci szlif, choć w gruncie rzeczy tam gdzie jest ta rysa to ona wiele nie robi szkód. Pierścienie schodzą tylko do jej części, ale to i tak przeszkadza. Jeśli byś znał jej dokładną głębokość to można by pomyśle o drugim szlifie. Może przyłóż jakąś plastelinę czy coś i później ostrożnie zmierz suwmiarką z głębokościomierzem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Nie 14:30, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:11, 04 Sty 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może silikonu zamiast plasteliny użyć na pewno było by o wiele trwalsze i lepiej oddało by zarys rysy wiadomo że trzeba by dłużej czekać ale chyba warto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:31, 04 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po tej części pierścionki przechodzą w fazie gdy okno ssące jest otwarte
więc kompresja w fazie sprężania nie powinna uciekać
cylinder był mało używany bo jak go mierzyłem suwmiarka to odchyłka od wymiaru fabrycznego była znikoma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 11:14, 06 Sty 2009 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdybym sam był w takiej sytuacji, na pewno starałbym się uratować ten cylinder. Nawet jeśli miałoby się okazać że kwalifikuje się na czwarty szlif, to i tak warto. W późniejszym okresie, jak tuleja znów się zużyje, będzie można założyć tłok i pierścienie z zestawu 55ccm, a i te w razie potrzeby są dostępne w co najmniej dwóch nadwymiarach. Ciekawostka: na jakiejś czeskiej stronce znalazłem nadwymiarowe tłoki wypełniające lukę pomiędzy czwartym szlifem zwykłego cylindra a zestawem 55ccm (czyli między 39 a 40mm średnicy). Łatwo policzyć, ile "życia" przed sobą ma taki cylinder, choćby z dość głęboką rysą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|