| Dziurka w gaźniku | |
Wysłany: Nie 19:04, 22 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanie w sprawie gaźnika, po co jest ta dziurka, od spodu, przy otworze wylotowym gaźnika (tam gdzie się przykręca króciec)? Jest w takim stożku wystającym. Niedawno założyłem nowy gaźnik, jest tam taka dziurka, tylko nie było żadnej śruby i otwór był mniejszy niż w starym gaźniku. W starym ta dziurka miała gwint i śrubka była wkręcona w środku. Po przełożeniu gaźnika (z tym że blaszke pływaka dałem ze starego bo była dobrze wyregulowana) wszystko idzie OK, nie ma objawów lewego powietrza - z tym, że jak zatkam palcem tą dziurkę to silnik natychmiastowo gaśnie, a czuć że ssie tamtędy powietrze. W starym gaźniku, jak już pisałem, śrubka była tam wkręcona i chodziło.
Od czego jest ten otworek? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:50, 22 Lip 2007 |
|
|
konczyflugahugaluga |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007 |
Posty: 188 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
on służy do zasysania powietrza na obrotach biegu jałowego gdy przepustnica jest zamknięta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:55, 22 Lip 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
po pierwsze taki temat już był po drugie ta dziurka jest po to żeby przy przelewaniu gaźnika nie zalewało świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:14, 22 Lip 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OK, dzięki za info bo myślałem że coś nie tak jest :P Można zamknąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:41, 22 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ta mała dziurka jest tak jak wy piszecie choć u mnie jest odwrotnie ta dziurka była przyczyną wysokich obrotów nie do wyregulowania więc dlatego necroorcen w jednym gaźniku coś szwankowało i ten ktoś zamelinował tą dziurę tak jak ja, ja kawałek druta tam wsadziłem gdzie drugi koniec obwiązałem o pokrywkę gaźnika więc necro ta dziurka może parę rzeczy spełniać w różnych gaźnikach ja mam dwa gaźniki gdzie w jednym moim ta dziurka była odkryta a w drugim była silikonem zamelinowana ale gaźnik źle podawał paliwo więc zamieniłem na ten pierwszy z odsłoniętą dziurkę gdzie później wysokie obroty zaczęły mnie denerwować to tak jak napisałem wcześniej wsadziłem drut i gaźnik cyka ideolo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|