| gaszenie silnika, czy tak mozna?? | |
Wysłany: Pon 12:14, 13 Sie 2007 |
|
|
szyna |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Sie 2006 |
Posty: 37 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łomża |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, nie mam zadnej stacyjki silnik gasze albo na biegu 1 sprzeglo wolne obroty i puszczam, albo zdejmuje fajke ze swiecy, albo zakrecam kranik czekam az benzyna przestanie dochodzic , co byscie mi radzili ktory sposob bylby najlepszy by gasic ?? albo ktory kabelek mogł bym przeciac aby wstawic przełącznik (ten przy cewce u dołu czy co wyżej jest ) ??
Raczej wstawie juz jakis hebelek maly w nie widocznym miejscu to jak ktos sie dorwie do maszyna to nie odpali |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szyna dnia Wto 11:38, 14 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:38, 13 Sie 2007 |
|
|
kamilex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
|
|
|
|
wyłącza sie przez zwarcie dwóch kabli niebieskiego i czarnego czyli z "15" z cewki do masy radził bym wejść tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
i poczytać o co biega |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:07, 13 Sie 2007 |
|
|
kutfik |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Lip 2007 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wziąć pieniądze?? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z "alternatywnych" sposobów opisanych przez Ciebie, najlepszym jest zakręcenie kranika i tym samym odcięcie dopływu paliwa. Jednakże jak napisał <b>kamilex</b>
aby poprawnie wygaszać silnik, powinieneś pociągnąć do stacyjki dwa kabelki: jeden z cewki (złącze 15), drugi to masa silnika. Chcąc wygasić silnik zwierasz te kabelki na parę sekund. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:33, 13 Sie 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo możesz wstawić hebel na kablu który idzie z magneta do cewki w/n |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:36, 14 Sie 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
moim zdaniem ciezko stwierdzic ktory z tych sposobow jest najmniej szkodliwy, ale tak na zdrowy rozum to zdejmowanie fajki ze swiecy ma dla silnika dokladnie identyczny efekt co wylaczeine go przez zwarcie (czyli tak jak klasycznie w stacyjce sie dzieje).
juz tak troche na sile szukajac to czekanie az sie wypali benzyna moze byc troszke szkodliwe jesli brac pod uwage ze pod koniec jest uboga mieszanka i slabe smarowanie. ale to juz tak naprawde na sile.
hebel mozesz wstawic praktycznie w kazdym miejscu instalacji (oczywiscie na kablu "+") - miedzy magnetem a cewka, cewka a swieca, itd. sam sobie wybierz gdzie mozesz swoja mala "blokade" najlepiej ukryc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:59, 16 Sie 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej to jakbys zalozyl stacyjke no ale wiem ze cie sie nie chce, a wiec prosty sposób: hamuj tylnim kolem, i jest wszystko elegancko, ladnie hamuje, nie musisz juz tam grzebac przy cylku i narazac sie na opazenie, no ale minus jest taki ze to nie jest takie super dla silnika, ale ja bym sie tym nie przejmowal bo zapewne skutki takiego hamowania odczujesz dopiero po 20 latach takiego wlasnie gaszenia motka, a zaten czas to bedziesz jezdzil autem albo zrobisz generalke w jawce(albo twój syn :P ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:24, 17 Sie 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej przez zamknięcie kranika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:20, 19 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
radze przez zdjęcie fajki
inne są bardziej szkodliwe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:15, 19 Sie 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja gasze tak czy tak biegami nic mu nie bedzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:48, 20 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko za jakiś miesiąć zoabczysz co Ci sie stanie mi w wsk gasiłem biegami i mi klin wydarło na magnecie i sorki za oftoppa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 11:14, 20 Sie 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przez zdjęcie fajki nie jest atkie super gaszenie bo prąd gdzieś se chyba musi pójśc jak został wytworzony a nie uziemiony czy jak to sie nazywa i on jest cały czas w instalacji i cos może się zrąbać cewka, kondensaor etc. a w simsonach czy innych sprzętac z modułem zapłonowym takie gaszenie rozwalało moduł, więc raczej tego nie róbcie. Gaszenie przez wypalanie paliw a z kranika tez nie jest wskazane bo silnik na wolnych obrotach ma około 800-1500 obrotów - w zalezności od wyregulowania więc jak nagle mu zabraknie mieszanki, wraz z nia oleju silnik działa przez parę sekund na sucho i właśnie wtedy zużycie silnika jest największe, bardziej dostaje po dupie jakbyście go nawet katowali. Chciałbym zwrócić waszą uwage że gdyby
silniki samochodów były smarowane przed rozruchem to przejeżdżałyby bez remontów nawet milion kilometrów a nie 300 000 i zgon. Ja bym ci radził zrobić tę stacyjkę a nie kombinować jak rozwlić se motór |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:47, 20 Sie 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
albo zwykły przełącznik najzwyklejszy i dać w połowie kabla np. od cewki w iskrowniku co idzie do cewki pod bakiem W/N i już jest czy to takie trudne ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|