| gaznik | |
Wysłany: Pon 23:34, 14 Maj 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
prosze o odpowiedzi doświadczonych osób
czy opłaca sie kupić nowy gaznik z agmotu za 50 zł czy można mieć coś lepszego(urzywke) która będzie ładnie chodzić w jawce(mój ogar przeszedł już początkowe fazy tuningu)
co myślicie o gazniku od mz 150,a co z japońskich byście polecili |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 13:58, 15 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja raczej tego nowego bym nie kupował raczej używkę w dobrym stanie.
No gaźnik z MZ 150 TS był by jak najbardziej spoko tylko silnik musi mieć przeprowadzony ostry tuning bo inaczej tylko go to zamuli i zwiększy spalanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:49, 15 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym radził kupić urzywany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:10, 15 Maj 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
MZ 150 to chyba nawet za dużo, 24mm przelotu wydaje mi się lekkim przesadyzmem Ale coś w granicach 18-20mm od małej japonii, jak najbardziej. 18mm przelotu ma gaźnik np. z Suzuki GT80, tyle że jest dostosowany do współpracy z dozownikiem oleju, więc trzeba zaślepić np. rurką termokurczliwą wyjście na przewód doprowadzający olej. Gaźnikom od MZ trzeba przyznać jedną ogromną przewagę nad Jikovami: mają stały przekrój przelotu na wysokości komory mieszania, tzn. tam gdzie jest umieszczona przepustnica. Popatrzcie na gaźnik Jawki: patrząc od strony wlotu zaczyna się od przekroju kołowego, potem - jak podniesiecie na maxa przepusnicę, przekrój przelotu pod nią to kwadrat lub prostokąt, potem znów przekrój kolisty... To niestety jeden z powodów że miewamy w Jawkach problemy z rozruchem i wysokim spalaniem. Dlatego jak ktoś chce zmienić koniecznie gaźnik, niech szuka takiego który w miarę możliwości spełnia warunek o którym piszę. Mikuni od GT80 spełnia ten warunek częściowo - na samym dole komory mieszania, tam gdzie jest rozpylacz, powierzchnia dna komory nie jest płaska lecz stanowi jakby kontynuację tego co mamy przy wlocie - czyli jeszcze da się żyć, choć nie jest idealnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:42, 15 Maj 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
może znacie jeszcze jakieś dobre gazniki pasujące do jawki(japońskie)
podajcie linki jak możecie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:10, 16 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No faktycznie ten od MZ 150 ma za duży przelot jak do 50 ccm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|