| Gażnik | |
Wysłany: Sob 19:33, 09 Lut 2008 |
|
|
Jelon |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lut 2008 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Wieliczka |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiecie może jaki ma być poziom paliwa w gażniku?? jak ma być ustawiony?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:34, 09 Lut 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
to się ustawia tak że jak za dużo(świeca czarna) to się zmniejsza a jak za mało(biała) to się zwiększa, nie ma określonego poziomu, jest metoda prób i błędów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:37, 09 Lut 2008 |
|
|
Jelon |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lut 2008 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Wieliczka |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak odkrecam kranik i mi przelewa paliwo na gazniki i leje sie do polki go nie zamkne to co? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jelon dnia Sob 20:04, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:34, 09 Lut 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To oznacza, że może być uszkodzony pływak (słychać charakterystyczne chlupotanie po wyciągnięciu i poruszaniu) lub zacina się zaworek iglicowy. Jeśli te części są OK to oznacza o wiele za wysoki poziom paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:39, 09 Lut 2008 |
|
|
Jelon |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 03 Lut 2008 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Wieliczka |
|
|
|
|
|
|
|
|
zaworek sie czasem zacina ale wystarczy stuknac lekko w gaznik i sie odblokowywuje..czyli musi byc za duzy poziom paliwa..spoko dzienki..a mam jeszcze pytanie do głowicy..nie bylo zadnej uszczelki i uchodzila kopmresja i nie moglem odpalic zrobilem uszczelke z blachy cienkiej i bylo dobrze ale pojezdze i na dole sie wypala uszczelka co to moze byc?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:53, 10 Lut 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zaworek musisz wymienić skoro się zacina - drogi nie jest, później ustawiasz poziom paliwa.
Uszczelka nie jest potrzebna jeśli powierzchnia przylegania głowicy i tuleji cylindra jest równa oraz głowica jest dobrze i równomiernie dokręcona. Jeśli powierzchnie ich styku nie są równe to kup uszczelkę w sklepie i dobrze dokręc głowicę (nie za mocno i stopniowo "na krzyż"). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|