| Gaźnik | |
Wysłany: Pon 21:48, 09 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj znalazłem na złomie taki gaźnik od piły motorowej :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Można go jakoś zaadaptować do Jawki lub innego typu motocykla , będzie coś z tego ?
Może ktoś chce kupić ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:39, 09 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:16, 10 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 0:18, 10 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:42, 10 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No dokładnie 21 mm , Z samym podłączeniem linki gazu tu już jest dużo roboty . Jak to z cylindrem połączyć tak jak by się robiło pod membranę ?
Ps. Na razie mam dużo problemów z wfm także jak ktoś jest chętny to mogę sprzedać . Ale zacznę przy nim coś robić . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:39, 11 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
normalnie go podłączasz do króćca
jeśli odkręcisz tą ciemną część to powinien pasować bez większych przeróbek do oryginalnego króćca
podobnie jak u mnie
jeśli chodzi o mocowanie linki gazu to napewno sobie poradzisz
ja kombinowałem z tym przez niecałe pół godziny
wystarczył kawałek drutu i kombinerki |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 22:43, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:12, 13 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odkręciłem tą " czarną część " i tam jest jeszcze z boku taka dziurka ją widać na ostatnim zdjęciu pod śrubką od membrany . Ona coś robi ? muszę ją połączyć z króćca ?
Tutaj dodaje dokładniejsze zdjęcia :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak nie będzie z niczym złączona stanie się coś ?
I tutaj model przejściówki , nada się taka ? Ona będzie odlana z mosiądzu lub aluminium w zależności z czego ojciec będzie lał .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 8:34, 14 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po zmontowaniu powinno działać podejrzewam ze ta dziurka jest prawdopodobnie podciśnienie z cylindra
najlepiej jeśli rozebrałbyś to co odkręciłeś i się przekonał dokąd prowadzi ten kanalik możliwe że bez niego paliwo wcale nie poleci
najlepiej nadlej troczę więcej materiału w okolicy kanalika jeśli silnik by nie dostawał paliwa to dorobisz wtedy ten kanalik
przydało by się skrócić oryginalny króciec ssący żeby mieszanka miała krótszą drogę do cylindra
ta czarna cześć to zapewne zawór membranowy wiec jeśli byś się zdecydował na przeróbkę cylindra to masz zakup membrany z głowy
i jeszcze pytanko: ile masz tam przepustnic, bo ja w moim mam dwie jedna jest od gazu, a druga to ssanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:31, 14 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przepustnic mam dwie , tak jak napisałeś . Z tym króćcem to jak zrobić , ojciec by mi odlał z aluminium , tylko jak go wydrążyć , bo robienie rdzenów to nie ma sensu . Niektórzy mają lutowane z rurek miedzianych od centralnego to też mogło być ...
PS. Zawór membranowy musi poczekać bo i derbi może za nie długo zagości w garażu , wfm stoi pomalowana podkładem , a na akryl nie mam kasy . Także do jakiego sposobu się przystawiać do króćca ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:53, 14 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli masz możliwość odlania to odlej sobie cały króciec
zrób go z wosku i zalej gipsem a potem wytapiasz wosk i masz gotową formę z gipsu w której możesz odlać króciec
zrobienie całego króćca od początku było by lepszym rozwiązaniem niż robienie przejściówki do oryginalnego
edit: wujek Google nie gryzie poczytaj sobie o odlewaniu metodą na wosk tracony |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 14:54, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|