| Gaźnik od simsona, zakładać czy nie?? | |
Wysłany: Sob 17:33, 23 Cze 2007 |
|
|
Motocyklista112 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Wrz 2006 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem, że już mogły być podobne tematy. Ja chcę jednak by tu wypowiadały się tylko osoby które go założyły i wiedzą w praktyce jaki jest rezultat a ci co nie wiedzą to niech nie filozofują Mam taki gaźnik, więc to nie będzie to dla mnie żaden wydatek, pytanie tylko czy warto go założyć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:26, 23 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja założyłem i było warto jednak widać że ten gaźnik jest nowocześniejszy i można go tak wyregulować że motek bedzie fruwał. Polecam założyć na cylinder 50ccm z dyszą główną 70 bo na 72 już zalewa. Jeżeli masz cylek 60ccm i jeszcze dodatkowe tuningi to polecam założyć bing 17 i bedzie cud malinka Ale wiadomo że trzeba żebra cylindra ciąć dwie połowki i przypiłować głowice oraz przypasować kruciec ssący oraz gaźnik podpiłować przy mocowaniach. Mi to niezajeło dużo czasu coś koło 1 dnia + regulacja gaźnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:56, 23 Cze 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol, a mógłbyś, zrobić foty jak to wygląda już zamontowane?
Jak przerabiałeś kruciec? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 2:36, 24 Cze 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nic nie da
zmniejszy moc,spadnie trochę spalanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:44, 24 Cze 2007 |
|
|
Damian24 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tomaszów Maz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam gażnik od simka i daje i to dużo spalanie o 0,5l mniej i jest pożyteczny bo ma ssanie a gdy są mrozy i jawka nie chce palić z kopa to ssanie i pali bez problemu. A co do króćca to nie jest taki duży problem jak masz lutkę do blachy i umiesz dobrze lutować to samemu sobie zrobisz. POZDRO |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:57, 24 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja przerobiłem kruciec i gaźnik miniszlifierką a co do fotek może wstawie niedługo będzie też mój nowy wynalazek z gaźnikiem pilarki tillotson i postaram sie wykombinować jakoś żeby wsadzić membrany gaźnika od mini pocket bike tej nowej wersji. Tam membranki są niewiele większe od otworu w cylindrze jawki. Wiec tylko zbierać sianko miniszlifiera i jazda Kocham sie bawić w takie badziewka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|