| Głowica | |
Wysłany: Sob 21:46, 16 Lut 2008 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaki próg ma orginalna głowica ten taki co się planuje (ile mm) ???
Bo chce splanować głowice i nie wiem czy już była planowana ;p
I o ile mm się planuje ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:56, 16 Lut 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Planowanie zależy od kilku rzeczy, między innymi : jakie masz łożyska na wale, jaki wał ? Planuje się jakoś mniej więcej o 1,5 mm, 1mm a czasami nawet 2mm. Bo jeśli splanujesz dużo na słabych częściach tych które podałem wyżej to silnik Ci tego nie wytrzyma. Łożyska pójda, wał... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz1991 dnia Sob 21:57, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:14, 16 Lut 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakie to się mogą obciążenia zrobić nie będzie aż tak dużej różnicy. A jak wał lub łożyska są już w złym stanie to należy je wymienić bo i tak się posypią wcześniej czy później. Taką operację można przeprowadzić jak sie ktoś na serio zna i wie jak to zrobić bo szkoda robić sobie daremną robotę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:30, 16 Lut 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sądzisz, że nie będzie wielkiej różnicy? Skoro tak, to po co miałoby się planować głowicę? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Sob 22:32, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:43, 16 Lut 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na pewno coś daje. Ale tylko z splanowaną głowicą to nie wyciągnie z tej maszyny nie wiadomo czego. To powinno służyć do przyjemnej jazdy. A szczerze jak się takim czymś nie interesuje to to można spartolić. Ile to może dać robił ktoś tylko planowanie głowicy? to niech się wypowie na ten temat czy duża różnicę poczuł? Jak już robić planowanie głowicy to ja od razu bym zrobił polerkę skrzyni korbowej i wału no i podkowę walnął to by na pewno poczuł przypływ mocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:38, 16 Lut 2008 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Planowanie głowicy robi różnice, jeśli ktoś ma coś oprócz planowania zrobione jeszcze. Ale wiem napewno, moto staje się silniejszy, gdyż wzrasta stopień kompresji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:18, 17 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam splanowaną o 2 albo ponad 2 mm
I jest takie fajne uczucie, bo w pewnym zakresie obrotów(chyba w połowie max obrotów) silnik jest taki agresywny.
Co do planowania robi sie to tak:
Niesiesz do tokarza i mówisz zeby ci obnizył wszystkie płaszczyzny o podaną wartosc i on ci to zrobi, potem bedziesz musiał ja doszlifoawac od srdka zeby tłok nie walił o nią.
Taka przyjemnosc kosztuje 25-30zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:59, 17 Lut 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie 5zł ;] Kosztuje taka przyjemność ... Gdzie trza doszlifować ? Myślałem że jak tokarz zrobi to wszystko powinno byc ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:58, 17 Lut 2008 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie moge poprostu polozyc glowicy na papier ścierny tym łaczeniem co się łączy z cylkiem i trzec aż sie zetrze o ten 1mm czy tam 2mm ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seweryn59 dnia Pon 0:02, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:10, 18 Lut 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz co Seweryn najlepiej żeby to zrobił specjalista ale jeżeli aż tak ci zależy to papier ścierny postaw na równej powierzchni np na szkle no i jedziesz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:54, 18 Lut 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko papierem ściernym głowicy w tym silniku się dobrze nie splanuje ile to trzeba powtarzać !!! Może jakbyś wyciął krążek odpowiedniej średnicy z papieru ściernego, naklejił na tuleję w miejscu gdzie łączy się z głowicą i szlifował coś by dało, Tylko gorzej jakby było krzywo bo wtedy komprecha by uciekała, a efektu każdy może się sam domyślić... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|