| Głowica w kształcie "słońca" | |
Wysłany: Nie 19:32, 21 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie . czy taka głowica różni sie czyms oprucz wygladu od zwyklej oryginalnej głowicy do jawki??czy cos dodaje??
ja mysle że pewnie jest lepsze chłodzenie, lub sie tak szybko nie grzeje bo ma dłuższe żeberka.
pytam bo nie znalazlem takie tematu no forum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:48, 21 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, ma lepsze chłodzenie a świecę przykręcasz na prosto - nie jak w oryginale pod kątem. Jest inaczej ukształtowana komora spalania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:56, 21 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ma cos to do rzeczy ze pod kątem prosty???w którymś temacie pisalo ze jak damy odwrotnie głowice orginalna to nie dopali moto, a w tym przypadku zmienia to cos?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:05, 21 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo jeśli oryginał przykręcisz na odwrót to w innej pozycji będzie komora spalania (odwrotnie będzie taki garb w środku) i zaburzy się praca silnika. Tzn. wydech. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:43, 21 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
i napewno pierścienie popękaja.
Samotná hlava zvýší výkon asi o 0,5 koně>potrafi ktos to przetłumaczyc??0,5 tzn. ze osiągi wzrrastaja o 0,5 konia?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:47, 21 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A pierścienie z jakiego powodu? Przecież one poruszają się na gładzi cylindra i nie mają żadnego związku z głowicą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 6:39, 22 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo bedde kłopoty z wydechem , spaliny nie bede wylatywac przeciez. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:02, 22 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nikt nie wie dokładnie jak się sprawuje taka głowica bo nikt jej nie posiada |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:42, 22 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
@Mateusz1991
Spaliny będą wylatywac, tylko ich przepływ będzie zaburzony i pewno częśc zassanej wachy poleci w wydech, bo będzie się odbijała od garba. Nie wiem dokładnie jak to by było, bo:
1. Brak doświadczenia w użytkowaniu.
2. Maluśka wiedza o pracy silnika.
@Kamas
Ale logicznie myśląc - Czesi nie produkowali by teraz takiej głowicy, skoro stara (inna komora) byłaby lepsza. Jeśli takie zakładają, to widocznie lepiej się sprawuję i w chłodzeniu i w pracy silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:57, 22 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Ale logicznie myśląc - Czesi nie produkowali by teraz takiej głowicy, skoro stara (inna komora) byłaby lepsza. Jeśli takie zakładają, to widocznie lepiej się sprawuję i w chłodzeniu i w pracy silnika. |
no właśnie, skoro takie były tez stosowane to widocznie sie dobrze sprawowały, chyba ze tylko wygladem sie różnily ,ale raczej nie, a po za tym pewnie wnosily jakies zmiany w pracy silnika tak jak napisal buniek.
a ciewake jak ze splanowaniem takiej glowicy??czy by to jakies efekty nie moge znaleźć zdjecia od wewnętrznej strony,zeby zobaczyc jak od wewnątrz.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:10, 22 Paź 2007 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Te sloneczka pewnie odrazu sa bardziej planowane. Chlodzenie jest lepsze napewno.Co do wzrostu mocy to wam nic nie powiem;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:15, 22 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Te sloneczka pewnie odrazu sa bardziej planowane. . |
moze i tak być,bo np. moze to być zaleta tej głowicy, ze jest juz splanowana i dodaje mocy .we wcześniejszej mojej odpowiedzci jest zacytowany tekst po czesku , ktory był na stronie czeskiego bazaru w opisie tej głowicy.i jest tam chyba cos napisane wlasnie o mocy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:33, 22 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavloor napisał: | Te sloneczka pewnie odrazu sa bardziej planowane. (...) |
Też tak sądzę, bo jeśli nie, to raczej nie można by przykręcic albo gaźnika albo głowicy, bo żebra by przeszkadzały. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:42, 22 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Głowica podnosi moc o 0,5 KM, tak więc ma mniejszą komorę spalania, jednak mimo to trwałość silnika Czesi podają na 20 000km. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:01, 22 Paź 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No w Jawce jest trochę rezerw. Pewnie taka głowica będzie miała mniejszą komorę spalania, prawdopodobnie półkolistą (hemi ;P) zamiast klinowej i będzie splanowana, żeby podnieść trochę stopień kompresji, który w Jawce wynosi coś koło 6,5, może 7,0. dokładnie nie wiem.
P.S. Jakie wysokie jest okno wydechowe w cylindrze, bo nie chce mi sie mierzyć? :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|