Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady » Głowica w kształcie "słońca" Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Głowica w kształcie "słońca"
PostWysłany: Nie 19:32, 21 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna




mam pytanie . czy taka głowica różni sie czyms oprucz wygladu od zwyklej oryginalnej głowicy do jawki??czy cos dodaje??
ja mysle że pewnie jest lepsze chłodzenie, lub sie tak szybko nie grzeje bo ma dłuższe żeberka.


pytam bo nie znalazlem takie tematu no forum.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:48, 21 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Tak, ma lepsze chłodzenie a świecę przykręcasz na prosto - nie jak w oryginale pod kątem. Jest inaczej ukształtowana komora spalania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:56, 21 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


a ma cos to do rzeczy ze pod kątem prosty???w którymś temacie pisalo ze jak damy odwrotnie głowice orginalna to nie dopali moto, a w tym przypadku zmienia to cos??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:05, 21 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Bo jeśli oryginał przykręcisz na odwrót to w innej pozycji będzie komora spalania (odwrotnie będzie taki garb w środku) i zaburzy się praca silnika. Tzn. wydech.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:43, 21 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


i napewno pierścienie popękaja.
Samotná hlava zvýší výkon asi o 0,5 koně>potrafi ktos to przetłumaczyc??0,5 tzn. ze osiągi wzrrastaja o 0,5 konia??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:47, 21 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


A pierścienie z jakiego powodu? Przecież one poruszają się na gładzi cylindra i nie mają żadnego związku z głowicą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 6:39, 22 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


bo bedde kłopoty z wydechem , spaliny nie bede wylatywac przeciez.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:02, 22 Paź 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


nikt nie wie dokładnie jak się sprawuje taka głowica bo nikt jej nie posiada


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:42, 22 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


@Mateusz1991
Spaliny będą wylatywac, tylko ich przepływ będzie zaburzony i pewno częśc zassanej wachy poleci w wydech, bo będzie się odbijała od garba. Nie wiem dokładnie jak to by było, bo:
1. Brak doświadczenia w użytkowaniu.
2. Maluśka wiedza o pracy silnika.
@Kamas
Ale logicznie myśląc - Czesi nie produkowali by teraz takiej głowicy, skoro stara (inna komora) byłaby lepsza. Jeśli takie zakładają, to widocznie lepiej się sprawuję i w chłodzeniu i w pracy silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:57, 22 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


Cytat:
Ale logicznie myśląc - Czesi nie produkowali by teraz takiej głowicy, skoro stara (inna komora) byłaby lepsza. Jeśli takie zakładają, to widocznie lepiej się sprawuję i w chłodzeniu i w pracy silnika.


no właśnie, skoro takie były tez stosowane to widocznie sie dobrze sprawowały, chyba ze tylko wygladem sie różnily ,ale raczej nie, a po za tym pewnie wnosily jakies zmiany w pracy silnika tak jak napisal buniek.
a ciewake jak ze splanowaniem takiej glowicy??czy by to jakies efekty nie moge znaleźć zdjecia od wewnętrznej strony,zeby zobaczyc jak od wewnątrz..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:10, 22 Paź 2007
Pavloor
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Te sloneczka pewnie odrazu sa bardziej planowane. Chlodzenie jest lepsze napewno.Co do wzrostu mocy to wam nic nie powiem;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:15, 22 Paź 2007
mateusz1991
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chotyniec City:)!!
Płeć: Mężczyzna


Cytat:
Te sloneczka pewnie odrazu sa bardziej planowane. .


moze i tak być,bo np. moze to być zaleta tej głowicy, ze jest juz splanowana i dodaje mocy .we wcześniejszej mojej odpowiedzci jest zacytowany tekst po czesku , ktory był na stronie czeskiego bazaru w opisie tej głowicy.i jest tam chyba cos napisane wlasnie o mocy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:33, 22 Paź 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Pavloor napisał:
Te sloneczka pewnie odrazu sa bardziej planowane. (...)

Też tak sądzę, bo jeśli nie, to raczej nie można by przykręcic albo gaźnika albo głowicy, bo żebra by przeszkadzały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:42, 22 Paź 2007
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Głowica podnosi moc o 0,5 KM, tak więc ma mniejszą komorę spalania, jednak mimo to trwałość silnika Czesi podają na 20 000km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:01, 22 Paź 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


No w Jawce jest trochę rezerw. Pewnie taka głowica będzie miała mniejszą komorę spalania, prawdopodobnie półkolistą (hemi ;P) zamiast klinowej i będzie splanowana, żeby podnieść trochę stopień kompresji, który w Jawce wynosi coś koło 6,5, może 7,0. dokładnie nie wiem.

P.S. Jakie wysokie jest okno wydechowe w cylindrze, bo nie chce mi sie mierzyć? :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Głowica w kształcie "słońca"
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin