Wysłany: Nie 22:02, 08 Kwi 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
a doradzcie mi który tłok na agmocie ten na 3 pierścienie żeby mi pasował jakiś najlepszy do normalnego cylka. Proszę o rade |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:06, 08 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najdroższy o średnicy 38 mm (czyli te za 15 zeta). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:09, 09 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra ale co z tą głowicą o ile najlepiej ja splanować i czy można samemu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:54, 09 Kwi 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
80 za nic nie polecia moja na oryginalnych czesciach odblokowany kruciec i leci 65 i jakos nie narzekam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:05, 09 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To w zależności ile chcesz wycisnąc i ile chcesz skrócić żywotność. Od 1 mm do 2,5 mm, a nawet 3 mm. Tylko trzeba wykonać wklęśniecie w głowicy by tłok w nią nie walił i liczyć się z przyspieszonym zużyciem (szczególnie wału korbowodowego). Z tym, że ten 1 mm to nie przyspiesza szczególnie zużycia i nie dodaje też osiągów.
Sam głowicy w Jawce nie splanujesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:12, 09 Kwi 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
spalnuje wystarczy szyba i papier scierny i planujemy tak planowałem z wujekim głowice do malczana a do komara czy jawki to nie problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:28, 09 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wał mam nowy a chce żeby silnik wytrzymał z 12 tys wystarczy mi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:52, 09 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
misiak162 napisał: | spalnuje wystarczy szyba i papier scierny i planujemy tak planowałem z wujekim głowice do malczana a do komara czy jawki to nie problem |
Tak myślałem, że ktoś tak napisze.
Tylko ten sposób nie sprawdzi się w przypadku głowicy od Jawki, która ma powierzchnię przylegania z tuleją wklęsłą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:09, 09 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem że były takie tematy ale coś mi komp szwankuje tłok do cylindra ma rozmiar 39 tak?? a do 60 jaki? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:59, 09 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłok do 50 ccm ma średnicę 38 mm, a do 55 ccm (pseudo 60) 40 mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 2:47, 10 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już jeździsz na zębatce Z13, to faktycznie lepszy jest tłok na 3 pierścinie - silnik po wbiciu wyższego biegu chętniej wkręca się na obroty. Nie wspomnę już o podjeżdżaniu pod wzniesienia. Co jeszcze polecam, to polerowanie kanałów w cylindrze a tym bardziej korygowanie progów - nierówności na przejściach między aluminiowym odlewem a żeliwną tuleją. Warto też "odchudzić" od środka tłok i sworzeń tłokowy żeby zmniejszyć ich masę i zlikwidować tendencje tłoka do nadmiernego puchnięcia przy najwyższych obrotach. Po tych zmianach, jeśli żadna złota rączka nie uszkodziła w przeszłości karterów i skrzynia korbowa jest szczelna, na prostej możesz osiągnąć 80km/h - a może nawet ciut więcej, ale to w sumie zależy od egzemplarza i warunków na drodze. I jeszcze jedno, zafazuj końcówkę rury wydechowej - mała rzecz, a różnicę się czuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 6:56, 10 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 8:31, 10 Kwi 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W sumie tak, ale chyba nie wszystkie są jednakowo dobre. U mnie cylinder 60 nie podniósł Vmax, ale poprawiło się zachowanie silnika na niższych obrotach - wcześniej można wbić kolejny biegi nic sobie z tego nie robi, nie szarpie itp. Jest po prostu mocniejsza. Przyśpieszenia w gruncie rzeczy takie jak na 50, obroty też. Łatwiejsze pokonywanie wzniesień. Wady: podskoczyło nieco zużycie paliwa, spala teraz 0,3-0,4 l/100km więcej. Ale twałość jest badzo dobra, mimo udokumentowanych ponad 10 tys.km na tym zestawie, prawie się nie zużył - wymieniłem tylko górny pierścień który był dołączony gratis, choć nie musiałem. Osobiście polecam ,ale każdy może mieć inne zdanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 9:19, 10 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie moc ma super!!biegi też wchodzą na bardzo niskich obrotach to zostawie tą 50 i dokupię tłok na 3 pierscienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|