 | Jak poznać że nastąpił czas na szlif cylindra |  |
Wysłany: Śro 16:30, 20 Sie 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
https://www.youtube.com/watch?v=UB8z3X0GE-M
chciałem wam zaprezentować mój 3,5 letni cylinder który przeszedł urwanie korbowodu, pęknięcie pierścienia, urwanie nóżki tłoka, w sumie przeżył 4 tłoki
pochodzenia nawet nie znam, na pewno nie czeski bo kupiłem go w sklepie z częściami do jawa wsk komar itp.
mimo tego rysy są prawie nie zauważalne dla moich palców ;D (patrząc od strony głowicy) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Czw 9:36, 21 Sie 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cylinder jest do szlifu jeżeli masz rysy wyczuwalne lub próg od strony głowicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:21, 21 Sie 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jak wytarte są ścianki cylindra? no w sumie można by założyć większe pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:06, 22 Sie 2014 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak jak napisał kolega mingo cylinder do szlifu kwalifikuje próg na tulei i wyczuwalne rysy, oprócz tego może się zrobić tzw. "jajko" tyle że tego gołym okiem nie zauważysz, jak jest dobry zakład to pomierzy cylinder średnicówka i powie jakie jest zużycie i czy załapie się na pierwszy szlif czy więcej.
Przy takim luzie tłoka w cylindrze jak u cb, szlif jest wskazany, odczujesz to w mocy i kulturze pracy silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stachu.G dnia Pią 21:08, 22 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|