 | Jak przerobić cylka? |  |
Wysłany: Wto 18:21, 08 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chciałem przerobić mój cylinder no 60/4. Doradzono mi, żeby zrobić 60/2 tylko z powiększonymi kanałami. Dzisiaj przejrzałem usługi w których ogłaszali się, że przerabiają cylki i wyczytałem, że dorabiają jakieś kanały wydechowe, jakieś membrany. Nie wiem w ogóle co to daje a zamierzam przerobić mojego cylka i nie wiem co się w nim robi aby wykrzesać z niego ile się da. W takich sprawach jestem zielony. Gdyby mi to ktoś wytłumaczył co ile daje i czy w ogóle coś daje. Z góry dzięki xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 19:22, 08 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
60/4 jak najbardziej albo 60/4/3 i do tego jeszcze spawak i masz rakietę membranę stosuje się jeśli chcemy założyć większy gaźnik da ona też więcej obrotów max. I poszukaj sobie o tym bo sporo można by pisać na temat przeróbki cylindra ale po co jeśli to wszystko jest i nie ten dział tak po za tym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 20:53, 08 Cze 2010 |
|
|
kubagliw |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 04 Cze 2010 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
z 3 oknami wydechowymi to już trzeba sie liczyć że silnik będzie miał moc na dość wysokich obrotach. ale moc daje mu taki komplet niezłą. a jeszcze jak sie właśnie rezo dorzuci do tego to już w ogóle jest super. tylko nie można przesadzić z tym żeby silnik nie miał mocy w zakresie obrotów których nigdy nie osiągnie. trzeba popatrzeć na tabelki zalezności obrotów od kątów otwarcia danego okna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kubagliw dnia Wto 21:06, 08 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 20:59, 08 Cze 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cross napisał: | membranę stosuje się jeśli chcemy założyć większy gaźnik da ona też więcej obrotów max. |
Bzdura. Membrana podnosi sprawność silnika, jest nowocześniejszym urządzeniem. Żadne obroty czy większe gaźniki. Membrana pozwala łatwiej uzyskać moc z silnika, lepiej wykorzystać paliwo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:13, 08 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A powiedzcie mi jaki, ze tak powiem 'set' trzeba było by zrobić z oryginalnego cylka, żeby było zajebiście. I jeśli się ktoś zna na kosztach wykonania takiego cuda to by było idealnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:50, 08 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To zależy czy chcesz robić samemu czy ktoś ma ci to robić. Co do membrany to pomyliło mi się z moja przeróbką  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:14, 08 Cze 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Żeby samemu robić to odpada.Chciałbym aby mi to wykonała osoba która się zna na tym i nie odwala fuszery.Może macie kogoś takiego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:10, 09 Cze 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:10, 15 Lip 2010 |
|
|
Darko255 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2009 |
Posty: 76 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
powiem wam tak co z tego ze zrobicie te przerobki i bd jechac szybciej , pomyslcie o zywotnosci silnika przecierz taki silnik po tych przerobkach bd mial zerowa zywotnosc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 0:40, 16 Lip 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Słuchaj a słyszałeś o marginesie jaki zostawiają konstruktorzy silników w KAŻDYM dosłownie każdym silniku ? Jest to średnio około 15-20% o tyle bez problemu możemy podnieść moc bez obaw o żywotność silnika. A jeżeli silnik będzie po remoncie z prawdziwego zdarzenia to możemy moc śmiało podnieść o więcej...przejedziemy może o 1 tys km mniej ale czy to tak wiele ? Średni okres międzyremontowy w normalnie eksploatowanej jawce to około 8-10 tys czyli ten tysiąc to nie aż tak dużo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 14:25, 16 Lip 2010 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Radziov,
sorki za pytanie - ale ile kasy chciałbyś na takie przeróbki przeznaczyć (to znaczy ile masz na teraz na to odłożone, no chyba że wydatek rzędu set złotych nie uszczupli Twojego budżetu) ?
Koniec końców i tak to wszystko zweryfikuje potfel, tym bardziej gdybyś chciał zrobić to powiedzmy profesjolanie. Z doświadczenia wiem, że robienie prawdziwego tuningu mechanicznego może kosztować tyle, ile Twoja maszyna
Mimo to powodzenia !
pozdrawiam
K_K |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:11, 16 Lip 2010 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |

|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Buniek by się nei podjął przeróbki cylka?
a co do membrany to chyba zapobiega cofaniu się mieszanki, jezeli coś przekrecilem to poprawcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:14, 17 Lip 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co do kasy to gadałem z jednym kolesiem co wykonał 70 do jawki. Za 60/4/3 powiedział mi 90 zł. Kasą to spokojnie mam odłożone. Jeśli braknie to słodkie oczy do rodziców i coś dodatkowo by się znalazło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|