| Jak wkońcu z tym wodzikiem?! | |
Wysłany: Nie 1:15, 24 Gru 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak przeglądałem te fotki i na jednej jest inaczej odwrócony wodzik, a na innych jush odwrotnie. Na której fotce jest poprawnie w 100%
PIERWSZA [link widoczny dla zalogowanych]
DRUGA [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 1:48, 24 Gru 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wodzik musi być tak jak na drugim zdjęciu(zdjęcia w karterach sa prawidłowe)
i ilość ząbków na zębatkach jest ważna(bo trzeba dobrze ustwić),podam ci jutro z mojej serwisówki rometów jaką w domu mam(pisz ile który tryb powinien mieć zębów) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:39, 24 Gru 2006 |
|
|
bartas12345 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2006 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
|
|
|
|
to napisz tu bo wielu osobom sie to przyda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:25, 24 Gru 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No i jeszcze chodzi mi o te tryby na PIERWSZEJ fotce. Jeden ma 20 zębów, a drugi 18 zębów. No i który gdzie ma być w silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:25, 24 Gru 2006 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja je tak rozróżniam. Jeden ma na tych wystających pręcikach takie nacięcia. Ten bez nacięc idzie na wałek od szprzęgłowy(to jest bodajrze ta wieksza zębatka) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:59, 24 Gru 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom, czyli krótko mówiąc ten większy idzie na wałek zdawczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:10, 24 Gru 2006 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:07, 24 Gru 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
oczywiscie foto 2. jak je dacie na odwrót to na 1 i drugim biegu nie zatrzymają cie nawet jak pojedziesz we 2 osoby pod najwieksze góry ale na 3 biegu juz duzo gorzej ale idzie o jakies 5km/h wiecej niz normalnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:30, 25 Gru 2006 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
mozliwe, ja bym jednak nie ryzykowal zakladania ich odwrotnie, w koncu z jakiegos powodu projektanci zrobili je tak a nie inaczej. mi sie wydaje ze jak zalozylem je na odwrot to biegi na sucho jakos nie chcialy wskakiwac, ale moze mi sie wydaje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:18, 26 Gru 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja i maciek mielismy na odwrót i i tak było jak pisałem a skrzynia biegów działała jak nalezy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|