| Jak zestrojc? Jakie obroty? | |
Wysłany: Sob 21:06, 07 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:19, 07 Cze 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dużo łatwiej jest wykonać jeden dobry wydech. Po co chcesz się bawić w podwójny?
Zależy do czego ma być ten silnik, jeśli ma to byś dość agresywna jazda to myślę, że gdzieś tak na 6.5-7k rpm by starczyło, ale to tylko moje zdanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:45, 07 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeczytales ten moj temat? Nie wiem ile wyjdzie obrotow z takiego tuningu bo jeszcze takiej jawki nie widzialem. Zalezy mi bardzo zeby byl to agresywny motorek. Podwójny wydech dla efektu wizualnego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:16, 07 Cze 2008 |
|
|
MichalF |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Kwi 2008 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zebrzydowice |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie odpowiem ci na pytanie ale powiem ci że po takich przeróbkach ta twoje jawka Ci bedzie chyba latać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:08, 08 Cze 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
MichalF napisał: | nie odpowiem ci na pytanie ale powiem ci że po takich przeróbkach ta twoje jawka Ci bedzie chyba latać. |
To po co odpisujesz żeby "nabić" posta ? Następnym razem za takie coś poleci ostrzeżenie.
Jak chcesz założyc zębatkę 14 lub 15 Z to nie możesz jej wysoko zestroić bo po zmianie z 2 na 3 silnik nie wejdzie na obroty przy jakich załapuje moc i poprostu się nie będzie dalej rozpędzał albo będzie to czynił tylko z wiatre i z dużej górki. Ja bym proponował dość wysoko zestroić silnik i założyc mu mniejsza zębtakę np. 12 Z albo 13 Z i prędkość wtedy "robić" obrotami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:26, 08 Cze 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
a może chciałbyś sportowy tłumik z dwiema końcówkami? Bo 2 wydechy robić to trochę się mija z celem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:53, 08 Cze 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie dość że mija sie z celem to i obniża dodatkowo moc i podnosi koszt wykonania. Ja bym sie pokusił o tłumiczek od garrego właśnie z dwiema końcówkami tak dla smaczku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:45, 08 Cze 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jezeli juz chesz 2 wydechy to najlepiej wykonac dyfuzor i puscic go pod silnikiem, a potem poprowadzic koncówki wydechu po dwóch stronach... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:04, 08 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na czeskich stronach doczytalem sie ze podwójny wydech nie obniza mocy. Wręcz przeciwnie motor jest cichszy. Mam kumpla ktory mial jawke z takim wydechem i mowi ze zadnej roznicy nie ma, miedzy 1 a 2. Tylko ze ciszej chodzil. To na ile zestroic? Jak proponujecie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:16, 09 Cze 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
oryginalny tłumik nie podnosi mocy i dlatego twój kolega nie odczuł spadku, możesz założyć 2 tłumiki ale nie podniesiesz w ten sposób mocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:01, 10 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz mi nie zależy żeby przez wydech zyskać moc, bo tłumiki "czeskie" troche brzydko wyglądają... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:07, 10 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tez mam zamiar to zrobić
i tak samo jak mojemu poprzednikowi nie zależy mi na mocy a tak sie składa ze mam 2 czeskie tłumiki
pavloor tobie moze sie one nie podobaja ale o gustach sie nie dyskutuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:01, 10 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi i o tych prywaciarzach. Tych co robią na moc. Te ładne chromowane na allegro bardzo mi sie podobaja. Widze łodzianin. Gdzie mieszkasz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|