Wysłany: Czw 6:36, 11 Paź 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I lała sie zupa gdzie tylko może a on mówi że gaźnik jest uszczelniony .. To jedyne co Ci zostało to kupno porządnego gaźnika oryginalnego w ładnym stanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:18, 11 Paź 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50MUSTANG napisał: | moja jawa pali 10/100 jak niewiezysz to ajkos ci to udowodnie!!!!!! |
Moja spali czasami nawet więcej przy świrowaniu po łące |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:07, 12 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
niejest ani trohe rozklekotana ja poprostu jezdze na full gazie bez pżerwy gażnik żle wyregulowany i czasami sie dławi (a pozatym jest na dotarciu i wtedy podobno żre więcej pailwa) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:22, 12 Paź 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
na dotarciu masz i szalejesz no comment |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:43, 12 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
50MUSTANG napisał: | niejest ani trohe rozklekotana ja poprostu jezdze na full gazie bez pżerwy gażnik żle wyregulowany i czasami sie dławi (a pozatym jest na dotarciu i wtedy podobno żre więcej pailwa) |
Regulacja gaźnika drogi chłopcze to PODSTAWA! więcej w dziale "Problemy Rozwiązane"
Co do docierania w żadnym wypadku nie powinno się szarżować motocyklem/samochodem bo może to doprowadzić do uszkodzenia silnika! a czy podczas docierania więcej pali tego nie jestem pewny ale większe tarcie jest w silniku to jednak ma to sens |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:33, 12 Paź 2007 |
|
|
50MUSTANG |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 05 Paź 2007 |
Posty: 51 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: tomaszów lubelski |
|
|
|
|
|
|
|
|
bez pzesady aż tak nie szarżuje najwyżej 50/h jade zaduzyh obrotów nie łapie a pozatym mam zapasowy cylinder a tło i pierścienie u minie razem kosztuje 15.30 więc moge |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:14, 12 Paź 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
ludzie weźcie mnie trzymajcie... temu człowiekowi powinno sie zabrać jawkę!!! W dodatku nie używa poprawnej polszczyzny... tylko jakiś szyfr, że tak powiem.
Swoją drogą co do zmiejszenia spalania... fakt - gaźnik jawoski jest niedorobiony trochę i ten od simka jest najlepszym wyjściem. Poza tym dobra świeca, dobra iskra, szczelność i ROZWAGA!!!
o co gorąco apeluje do forumowicza o nicku 50MUSTANG!!!
Bo to woła o pomstę do nieba... brak mi słów. Dobrze człowieku, że jesteś z drugiego końca Polski, bo jakbym cię spotkała to nie wiem co by z ciebie zostało... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:06, 12 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trinixi spokojnie bez nerw w końcu 50km/h to jeszcze nie katowanie zresztą docierać powinno się dość agresywnie przynajmniej tak jest napisane na tej stronce [link widoczny dla zalogowanych] w podstronie technika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:13, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
każdy mówi inaczej. jedno wolno a inni szybko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:17, 12 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moja jawka ma zębatkę 11z i przy 50km/h już obroty trochę wyją więc zależy jaką zębatkę ma 50MUSTANG bo jak taką jak ja to polecam wolniej jeździć
To już mój 1000Post ah jak długo już jestem z wami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:11, 15 Paź 2007 |
|
|
maly1992 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2007 |
Posty: 75 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ustianowa Górna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi pali ok. 4 litrów na setkę. Ale mam ciężką rękę. 60 km/h z jawki wyciągam, ale gaźnik już dość zużyty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:29, 15 Paź 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moja paliła ok 3,5l/100km ale teraz inaczej wyregulowałem gaźnik więc liczę że spali mniej. Gaźnik oczywiście Jikov. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:12, 19 Paź 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi paliła 6 ale miałem rozklekotany zapłon
teraz pali mi 2/100 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|