| Jaka jest żywotność cylindra 60ccm? | |
Wysłany: Nie 13:28, 05 Lis 2006 |
|
|
kredek87 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 05 Lis 2006 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witamwszystkich zwolenników motorowerów jawa50 oraz ogar. Mam takie pytanie do wielu z Was już doświadczonych właścicieli tych maszyn. Jaka jest żywotność cylindra 60ccm? Zamierzam sobie kupić do swojego mustanga taki ale nie wiem czy warto. Czytałem ostatnio o simsonach i proszę tu ich nie komentować bo każdy ma swoje zdanie. Ale wracając do tematu wyczytałem że cylindry 60ccm produkcji polskiej do simka wytrzymują rok i lepiej już oryginalny niemiecki przeszlifować na 60ccm. Czy w jawkach niema tak samo że taki cylinder szybko się zużywa? I gdzie go kupić najtaniej? Jak narazie to mam tylko możliwość kupienia takiego zestawu bez głowicy na allegro i wyniesie mnie to z przesyłką ok 90zł. Radźcie i piszcie... licze na Was pozdrówka kredek87 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:14, 05 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Njataniej kupisz [link widoczny dla zalogowanych] Nistety nie jest teraz dostępny
Jak go dobrze dotrzesz to nie jest wcale taki słaby, wiele osób jeździ już kilka lat
Ale najlepszym rozwiązaniem jest IV szlif orginalnego cylindra, ma on większe kanały, jest zrobiony z lepszych materiałów i z większą dokładnością
Najlepiej niech o 60 ccm (w rzeczywistości 55 ccm) wypowiedzą sie jego posiadacze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:19, 05 Lis 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy oryginalny cylinder 50ccm można przeszlifowac na 60 ( 55 ) ccm ?? Bo mam 60ccm ale on ma tulecej ułamana i 4 dupne rysy.... a z wytrzymałością to prędzej ci wał peknie niz w cylindrze cos stanie [/url] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:53, 05 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym powiedział, że jest na odwrót prędzej cylinder szlag trafi niż wał będzie do dupy
A oryginała przeszlifujesz na IV szlif ale nie wiem jaki jest tego koszt |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:30, 05 Lis 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja wole 60 jeżdze drugi sezon bez szlifu i jest ok. polecam
ale kupuje drugą 60 cm bo nie ma on takiej strasznej mocy(ale od razu czuć) i przerobie aby oosiągnąć na nim conajmniej 50 % mocy więcej niż w fabryce wycisneli |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:42, 05 Lis 2006 |
|
|
kredek87 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 05 Lis 2006 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli ta tzw 60-siątka ma w rzeczywistości pojemność 55cm3 ? dlaczego piszą 60cm3 ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:52, 05 Lis 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ten cylinder z agmot.pl co pisze cylinder wzmocniony to 50 czy 60-ka chodzui o pojemnosc??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:27, 05 Lis 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jest ta niby 60 ten wzmocniony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:12, 06 Lis 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tlok tunong do tego idzie bo tu nic niepisze ze to 6+0 ka na agmocie?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:04, 06 Lis 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak wzmocniony z agmotu to ta pseudo 60 ( 55) ja go mam osobiscie a właśnie wał prędzej pójdzie tak jak mój ma 20 lat bez regeneracji i juz sie o niego zaczynam bać te 60 go mocno rozpierdalaja bo cisnienie sie bardzo mocno zwieksza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:57, 07 Lis 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Też mam 60-tkę i śmigam na nim od początku wakacji. Kupiłem go właśnie z AG-MOT'u Nie narzekam... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:57, 07 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
"Prawdziwe" 60 to tylko w Czechach
A temat prznoszę do działu Porady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:34, 07 Lis 2006 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam 60ccm z agmotu, ale zrobiłem dopiero 150 km i narazie spoko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|