| jaki gaźnik?? | |
Wysłany: Pią 11:35, 13 Lip 2012 |
|
|
Snajper |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Lip 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zwierziniec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Jaki polecilibyście gaźnik do Ogara 200 oczywiście poza oryginalnym no i dlaczego? Myślałem nad jakimś z Simsona tylko dużo tego jest i nie wiem, który byłby najlepszy. Może jakiś Amal?
Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 11:42, 13 Lip 2012 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po pierwsze zły dział.A po drugie czy masz w silniku coś przerabiane.Miałem amala w simsonie i szczerze mówiąc szału nie było.Ja bym osobiście polecił coś z palety binga jak ci kasy nie szkoda.Jeśli gaźnik z Simsona to tylko 16n1-11 lub 16n1-8 z porządnie dorobionym króćcem.Zważ na to jeszcze że jak zepsuję ci się jakaś część w Amalu lub Bingu to musisz zamawiać nawet głupią uszczelkę ze sklepu internetowego.Bo rzadko który sklep ma części do tego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:52, 13 Lip 2012 |
|
|
Snajper |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Lip 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zwierziniec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W motorze nie ma żadnych przeróbek silnika ani nic ulepszanego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:30, 13 Lip 2012 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to pakuj z simsona gaźnik.Tylko dorób porządny króciec do tego. Aha i musisz dorobić dźwignię ssania,bo na kawałku drutu odpalanie to na krótką metę.Pozdro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:32, 13 Lip 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem lepszy będzie gaźnik od pilarki. Nie trzeba dorabiać króćca, a regulacja jest łatwiejsza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:02, 13 Lip 2012 |
|
|
Snajper |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Lip 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zwierziniec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co do gaźnika z Simsona musi on być lekko nachylony jak w Simsonie czy to bez znaczenia? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:29, 13 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pasowało by żeby byl nachylony ale nie musi. Osobiście nie polecam tego gaźnika. Miałem, kruciec wszystko podorabiałem na tip top i nic z tego nie wyszło. roboty sporo, a prawie nic nie dało a pozatym ogar jest ogar. to tylko zabawka. Sam pakowałem kupe kasy w to, Lagi od charta zawiecha tył simsona kontrolki ulepszenia tuningi, w końcu powróciłem do oryginału i jest spokój. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pią 15:32, 13 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:04, 13 Lip 2012 |
|
|
Snajper |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 13 Lip 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Zwierziniec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No tak tylko że z oryginalnego leje się non stop z komory pływakowej mimo że jest wszystko prawidłowo ustawione i wgl. a że są wakacje i mam trochę więcej czasu postanowiłem coś z tym zrobić. Mam nadzieję, że inny gaźnik powinien rozwiązać ten problem.
Przeniesiony do odpowiedniejszego działu. /mlody1432 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:16, 13 Lip 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdź czy nie masz za wysokiego poziomu, daj dobrą uszczelkę i wymień zaworek iglicowy. Ew. złuż tam na silikonie ( Troszke silikonu czerwonego w tym miejscu gdzie ma być uszczelka) i poczekaj aż dokładnie wszystko wyschnie. ale nie polecam, bo czasami wciąga kawałki silikonu do gaźnika i zatyka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:16, 20 Lip 2012 |
|
|
jacek1231 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2007 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zamontuj gaźnik od pilarki i bedzie koniec kłopotów z gaźnikiem
Gaźnik walbro od pilarek pasuje bez dorabiania krućca.
zadne tam gaźniki od simsona itp poprostu szkoda kasy a roboty jest troche, to ma tylko jeździć na i tyle, na gaźniku od pilarki poczujesz pewna różnice. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|