| Jakie łożyska?? | |
Wysłany: Czw 12:13, 22 Lis 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Postanowiłem zrobić remont silnika i tu moje pytanie na allegro krążą łożyska które powinny pasować(symbole sie zgadzają), poniżej linki aukcji. Czy moge użyć takich łożysk?? Nie wiem jak mówi sie na takie łożyska ale są one zamknięte. Prosze o szybką odpowiedź, osoby które znają sie na rzeczy bądź posiadają takie łożyska.
Wał-
[link widoczny dla zalogowanych]
Wałek zdawczy- [link widoczny dla zalogowanych]
Wałek główny-
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:08, 22 Lis 2007 |
|
|
Qczi |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moj kumpel jak robil z motorynka to jakis koles mu zalatwil lozyska tanio tylko, ze one byly wlasnie zamkniete wzial srubokretem oderwal te blaszki i jest git wiec jak rozmiary sie zgadzaja to sie nie przejmuj, ze sa zamkniete |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:46, 22 Lis 2007 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy to napewno łożyska zamknięte?? To raczej tylko osłonka na czas transportu chroniąca przed zabrudzeniem łożysk. Tak jak mówi Qczi te uszczelnienia zdejmuje się przy zakładaniu na wał czy inne podzespoły, aby miały aktywne smarowanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 17:51, 22 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Te łożyska co tam sa, to sa łozyska kryte.I takie zabezpieczenia ma tam byc gdyz moze sie tam dostac jakis brud i łożysko sie zatrze. A po za tym, z własnego doswiadczenia wiem ze tam w tych lozyskach za duzo smaru nie daja.Wiec radzil bym bardzo cieniutkim śrubokrętem ściagnac zabezpieczenia i dac tam samr i zatkac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz1991 dnia Czw 21:44, 22 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 17:54, 22 Lis 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trochę mnie te łożyska dziwnie wyglądają jak na zamknięte. Normalnie to ta osłonka jest raczej jasnego koloru... metalicznego. A mnie to przypomina... gume
Cytat: | ....aby miały aktywne smarowanie |
No właśnie. Łożyska na wale lepiej jak są otwarte... (chociąż w sumie to w co po niektórych miejscach wolałabym osobiście zamknięte, choć montowano otwarte) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:15, 22 Lis 2007 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej zostawić tą osłonkę od strony simmeringów. Ja tak zawsze robię. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:03, 22 Lis 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Łożyska uszczelnione z obu stron są wypełnione zwykle smarem na bazie litu, którzy wykazuje dobre właściwości antykorozyjne i może być stosowany w przedziale temperatur od –30°C do +110°C. Łożyska są smarowane na cały okres ich trwałości i nie wymagają dozoru.
Ilość smaru jest dostosowywana każdorazowo do wielkości łożyska i wypełnia w większości przypadków od 25 do 35% wolnej przestrzeni łożyska.
Łożyska z blaszkami ochronnymi są przeznaczone przede wszystkim do łożyskowań z obracającym się pierścieniem wewnętrznym. Przy obracaniu się pierścienia zewnętrznego istnieje niebezpieczeństwo wycieku smaru z łożyska przy większych pierścieniach obrotowych.
Łożyska z uszczelkami gumowymi o małym tarciu spełniają wymagania dobrego uszczelnienia przy minimum tarcia. Wargi uszczelnienia tworzą bardzo wąską szczelina między powierzchnią walcową obrzeża pierścienia wewnętrznego tak, że uszczelnienie jest praktycznie bezstykowe.
Ze względu na te właściwości uszczelki te przy lepszej skuteczności uszczelnienia, mogą pracować przy tych samych prędkościach obrotowych jak łożyska z blaszkami ochronnymi. |
To powinno wszystko wyjaśnić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:20, 22 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko jaka trwałość będą mały łożyska za 3 pln? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:25, 22 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:23, 22 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie kupuj tych badziewi
kup jakies francuskie c3 są w miare tanie i potrzymają pare sezonów chociaz |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:25, 22 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej to dołożyć i kupić SKF. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:54, 22 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam za 6-8 zł tez były zamknięte ale je otwarłem srubokrętem i trzymają juz 2 sezony
c3 warto kupic jak sie ma silnik który rozwiją większe obroty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:56, 22 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaka chyba powinna mieć z luzem C3. Odblokowany silnik może przecież kręcić do 8000 obr/min. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:00, 23 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie jest to tak ze zablokowana do 4500 rpm a odblokowana do 6500 rpm łosiem to cos duzo
apropos obrotów i łozysk moja była honda mb kręciła do 16-17000 rpm na wydechu od jawki na japonskich łozykach z przebiegiem 45000km więc co jest w tych japonskich czensciach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:38, 23 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zablokowana ma przy 4500 maks. moc a odblokowana ma maks. moc przy 6500. Ale nie znaczy to że nie mogą kręcić wyżej. Wykres z hamowni silnikowej dla silnika 223 idzie prawie do 8000 obr/min. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|