 | jawka cylek 60 |  |
Wysłany: Nie 11:55, 12 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam gdy robiłem tuning w silniku przy ściąganiu cylindra sprawdziłem czy tłok chodzi w cylindrze i leko chodzi wiec długo juz niepojezdzi a jezdziłem na nim niedługo od poczatku roku szkolnego docierałem a pomimo tego sie zuzywa więc trzeba sie zaopatrzyc w nowy i na allegro znalazłem jeden cylinder godny mojej uwagi bo reszta z nich juz była w moich rekach i były duzo gorszej jakosci niz 50 cm. [link widoczny dla zalogowanych] od nich kupywałem wał i sie świetnie spisuje. i mam takie pytanko czy ktos miał od nich cylinder?? co mozecie o tym cylku powiedziec?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 12:00, 12 Lis 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
on powinien lekko chodzić :P jedynie ze z pierścieniami to w ogóle nie powinien jeździc bo nie ma kompresji :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:41, 12 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ten cylek wyglada lepiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:15, 12 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Najlepiej napisz do tych sprzedawców jakiej są produkcji.
Jak z AL-MOTu to kup na [link widoczny dla zalogowanych] i będzie taniej, a to samo  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:17, 12 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to tak na agmocie sa hu**** i ten z allegro tez bo tam kupowałem w jednym poszło zabespieczenie i przerysowało calutenki tłok i cylinder a drugi sie najnormalniej zajechał. i komentujcie ten cylek co ja do niego dałem link bo do tego goscia mam zaufanie . ej a jak dam juz ten nowy cylek i bede go przez zime odpalał na 15 min na wolnych obrotach zeby popyrkał zgasze go do ostudzenia i tak cały czas to sie dobrze dotrze?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:03, 12 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Raczej nie bo podczas docierania silnik musi chodzić na różnych obrotach (wtedy części najlepiej się dopasują ) dlatego zaleca się jeździć ze zmiennymi prędkościami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 0:00, 13 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja znalazlem na allegro cylek 60cm z tłokiem na dwa pierścienie :P
czy ktoś mi wytłumaczy na jakiej zasadzie głowica od cylindra 50cm może pasować do cylindra 60cm?? wydaje mi się to conajmniej dziwne ze względu na to że oba cylindy mają różną średnicę, ale może to nie ma znaczenia.
a co do tego cylka do którego link podał tony d to opłaca się on chociażby z tego względu że dają 12 miesięcy gwarancji, tylko trzebaby sie dowiedzieć co dokładnie obejmuje gwarancja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 16:47, 13 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale zobacz na głowicę, która jest zamontowana, ma po bokach jeszcze spory luz, zmierz jej średnice i wtedy się przekonasz  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:54, 13 Lis 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no własnie oba cylindry i 50 i 60 maja taką sama tuleje i to do tuleji przylega głowica  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:49, 13 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jaw wezne moja odpolerowaną głowice do 60 cm3 wypolerowana w całosci za 22 zł i pieprzne nia was przez łeb to sie opamiętacie(heheh) głowice do 50 maja nieco góbszy ten pasek gdzie nachodzi kołniez cylindra i niezawsze 60 pasuje do 50.ej ale wracajcie do tematu bo w tym tygodniu mysle zamawiac cos |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:23, 13 Lis 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |

|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
almot to bdb firma aj mam cylek polsk iz almotu 3 sezon smigam inienarezkam smiga jak dawniej zajebiscie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:20, 14 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zmierzylem wszystko i nie do konca to pasuje trzeba szlifować bo średnica mniejszego kołnierza ma 38 :P, ciekawy jestem czy zeszlifowanie kołnierza głowicy żeby dopasować go dokładnie do cylka 60cm coś da czy nie?? wie ktos może?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 19:07, 14 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nic nieda LEPRZEGO jak cos. mi nie zalezy zeby było tanio bo jak tanio to nie solidnie!! a ja wole juz sprawdzonych sprzedawców których towary dostosowóją sie do mnie i do mojego stylu jazdy i sa wytrzymałe. jeden koles kupił cylinder u tego goscia jezdził bez docierania przez 300km i dopiero wtedy mu cylinder zaczoł sie psuc a ja jezdziłem z docieraniem ok 200km z docieraniem i juz pada mi cylinder |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:22, 14 Lis 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to jak nie masz watpliwosci to kupuj, ta aukcja co ja Ci dalem do niej link to glowica jest dopasowana i wzmacniana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:37, 14 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Podobno Jawki na polskich głowicach mają mniejszy stopień sprężania  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|