Wysłany: Wto 11:03, 25 Lip 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do pytania bedy to zapchany kranik rozbierz cały to zobaczysz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:00, 27 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam podobny problem !! bardzo powoli mi wchodzi na obroty ale jak wejdzie to jedzie jak burza !! a jak sprawdzałem świece to iskra nie jest taka zła ale jast taka ... żułta czy czerwona i niewiem co to może być !! kondek wygląda chodźby nowy a niechce w ciemno kondka kupowac menczyłem sie wyginałem blaszke z paliwa w jednom w drugom strone i dupa dalej to samo !! acha jak wy macie ustawionom tom igłe do regulacji mieszanki ?? bo sa 4 możliwości ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:29, 27 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Normalnie powinna być na 2 ząbku od góry i ja tak mam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:12, 27 Lip 2006 |
|
|
m-c-ool |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Cze 2006 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Zabrze |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja teraz dałem na 3 od góry ale tez śmiga ale chyba wiem co mu było
!! na filtrze paliwa sie osadziła rdza z baku bo ona stała 8 lat w szopie i mi ta rdza zatykała filter i paliwa nie dostawał !! nalałem tam kokakoli !! potem go wypukam i zobaczymy !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|