Wysłany: Śro 22:56, 10 Mar 2010 |
|
|
BullKing |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2010 |
Posty: 35 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na to wygląda///Jeszcze jedno pytanie - Czy jest sposób na "nieinwazyjne" podniesienie osiągów poza spasowaniem układów i "metodą leśnika"? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:56, 10 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Faktycznie oryginał, ale są krajowe odpowiedniki FILTRON
"Odblokowanie", rozwiercenie króćca ssącego aby otwory w gaźniku i króćcu się zgrały oraz skrócenie kolanka tak aby wchodziło do tłumika max 5cm [w niektórych fabrycznie wchodzi nawet na 15cm].
Te blokady miały spowodować aby Jawa nie przekraczała 45km/h, jeżeli silnik jest zdrowy to po odblokowaniu powinna osiągnąć 70km/h.
Wyczyszczenie tłumika z nagaru też dużo daje. Znajomy miał tak zapchany w ogarze ze na trójce nie chciał w ogóle jechać. W żadnym wypadku nie przewiercaj dławika, bo to nic nie daje |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 23:02, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:02, 10 Mar 2010 |
|
|
BullKing |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2010 |
Posty: 35 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znów pytanie które mnie dręczy - Czy jest sposób na zarejestrowanie Jawki 50 bez papierów? /// "W żadnym wypadku nie przewiercaj dławika, bo to nic nie daje" to już czytałem w kilku tematach /// Króćca ssącego??? Cóż to za zmyślna część >? xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BullKing dnia Śro 23:05, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:04, 10 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz kupić same papiery i tabliczkę znamionową, w jawkach nie bili numerów na ramie.
Pochwal no sie tym swoim sprzętem w dziale Nasze maszyny |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 23:08, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:10, 10 Mar 2010 |
|
|
BullKing |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Mar 2010 |
Posty: 35 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spoko ale to już jutro ale już mogę powiedzieć że ma 617km przebiegu i powaloną eletrykę ... /// A tę tabliczkę znamionową przytwierdzić nitami , wkrętami...? Pyt. trochę w przód ale... /// Czy może wiecie jaki to typ żarówki???
[link widoczny dla zalogowanych] (sorry za niewyraźne zdjęcie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BullKing dnia Śro 23:19, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:42, 10 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak delikatnie podważysz to wyjmiesz oryginalne nity z główki ramy i ich tez użyj do montażu nowej.
Elektryka w Jawce to dosłownie cztery kable na krzyż, na forum jest schemat |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|