| Kupno Gaźnika | |
Wysłany: Nie 16:40, 29 Mar 2009 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam zamiar Kupic Gaźnik od simsona. Moj problem polega na tym ze nie wiem ktory gaznik bedzie najlepszy;/
Spalanie moze byc do 3-4L tylko najbardziej chodzi mi zeby ogar chodzil z nim na wolnych obrotach i lepiej wkrecal sie na obroty. i zeby wszystko bylo ok:)
Jakie Polecacie Gaźniki od Simsonka?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:53, 29 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
BVF 16n1. W dobrym stanie nie będziesz miał problemów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:54, 29 Mar 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jikov nie wyrabia? U mnie na ładnie wyregulowanym gaźniku silnik pali średnio 2,5l/100km. Na obroty się wkręca przecież dobrze, na wolnych obrotach chodzi. No i jeśli umiejętna dłoń go obsługuje to jest z nim wszystko ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:24, 29 Mar 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Również polecam 16N1-11 dobry gaźnik miałem w silniku simka,regulacja to błachostka a chodzi pięknie więc silnik jawki nie będzie wybredny |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 17:24, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:28, 29 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Irzyk, bo dostaniesz warna za OT. ;] ;] ;]
Już tak nie broń tego szatańskiego gaźnika. Gość chce od Simka, to niech sobie kupi. U Ciebie pali 2.5 litra i ładnie się wkręca, a u niego może palić 4l i slabo się wkręcać. Nie każdy jest Tobą. Zacznij jeździć po Polsce z usługami "naprawa i regulacje gaźników Jikov". ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:19, 29 Mar 2009 |
|
|
DareczekSz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2008 |
Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
załączam linki do internetowego sklepu motoryzacyjnego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba nie ma sensu dawać bańke za gaźnik co dużo mocy ci nie da. Przecież jak chcesz mieć mocniejszy motor to kup sobie 80ccm, a nie katuj bezbronnego ogarka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:24, 29 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A kto powiedział, że musi kupować nowy? Kupi używany za 30-40 zł, jeśli zajdzie potrzeba to zregeneruje za 10 zł i będzie ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:25, 29 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A nie lepiej jak by założył gaźnik od piły tak jak zrobił to pawlak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:32, 30 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:44, 30 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorry rutkowski za pomyłkę, pomyliłem się. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:23, 30 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rutkowski, ale ty to pierwszy zrobileś, czy kupiłeś gotowe od Pawlaka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:35, 30 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w prawdzie kupiłem gotowy zestaw ale z tego co mi wiadomo to nikt wcześniej tego nie próbował
dopasowanie gaźnika do oryginalnego króćca to kwestia dowiercenia jednej dziurki na śrubę mocująca gaźnik, więc kolega pawlak nie miał z tym większych trudności
jedyna nad czym musiałem się pogłowić to mocowanie linki gazu i regulacja gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pon 15:39, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:57, 30 Mar 2009 |
|
|
adriuns |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2009 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Sandomierz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo ma Jikova i gaznik zepsuty albo nie wiem.... Wogole nie chce utrzymac wolnych obrotow , gasnie na zakretach (ciągle), a Podczas jazdy musze go pompowac zeby jechał... I leje sie z niego jak nie wiem:(Czyscilem go pod cisnieniem regulowalem i zrezygnowalem.... Nawet jakby palil 4 L to bym nie narzekał chce tylko zeby chodzil na wolnych obrotach i zeby dalo sie jezdzic ....
A jak wczoraj popatrzylem na gaźnik od simsona kolegi to az zazdroscilem ze motor tak ładnie chodzi i nic nie cieknie:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:25, 30 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może ci się wykręciła śrubka od wolnych obrotów?? Dokręć ją do końca i odkręć 1,5 obrotu. Poza tym jest jeszcze g20ma od wsk 125(na pewno tańszy od 16n1, i jest łatwy w regulacji) ale to już raczej do przerobionych silników. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piorko dnia Pon 16:27, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:36, 30 Mar 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz czy nie wykręciła ci się śruba od gaźnika ta pod spodem, miałem tak i żeby jechać trzeba było nacisnąć zawór iglicowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|