| łożysko igiełkowe | |
Wysłany: Czw 11:59, 22 Kwi 2010 |
|
|
Popej94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2010 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam kupiłem nie dawno jawke 50 w wiaderku:) czyli silnik w wiaderku po złożeniu coś mi żegocze nie wiem przypadkiem czy nie powiinno być lożyska igiełkowego??
pomóżcie;)
z góry dziekuje;) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Popej94 dnia Czw 12:11, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:26, 22 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdzie to łożysko igiełkowe? Sprecyzuj, o co ci chodzi. Łożysko igiełkowe masz na korbowodzie, lub też na sworzniu tłoka. Tam bywa różnie, najczęściej jednak jest złota tulejka (mam tu na mysli kolor). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:36, 22 Kwi 2010 |
|
|
Popej94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2010 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na tłoku bo coś mi bardzo zegocze i chciałbym temu zapobiec:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:42, 22 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To sprawdź, czy nie masz zbyt dużego luzu na sworzniu. "Dzwonienie" może być też skutkiem źle wyregulowanego gaźnika/zapłonu, złej mieszanki w baku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:45, 22 Kwi 2010 |
|
|
Popej94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2010 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ten sworzeń mam włożyć do tej tulejki złotej i zobaczyć czy jest luz??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:03, 22 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No zobacz, czy tłok rusza się na sworzniu góra-dół. Nie może mieć takiego luzu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:34, 22 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:39, 22 Kwi 2010 |
|
|
Popej94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2010 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
złożyłem tłok do wału wszystko jest tak jak było i nie odczuwam luzu do góry i w dół ale w lewo i prawo jest . pierścienie są dobre |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:44, 22 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na tloku nie ma sladow bicia o glowice/swiece ?.. dla pewnosci daj jeszcze jedna podkladke pod cylinder. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:50, 22 Kwi 2010 |
|
|
Popej94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2010 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NIe ma śladów gdzie dać tą podkładke ?? gdzie pod cylinder chyba pod świece |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:54, 22 Kwi 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Requiemm napisał: | na tloku nie ma sladow bicia o glowice/swiece ?.. dla pewnosci daj jeszcze jedna podkladke pod cylinder. |
Pod świece się daje jak już coś podkładkę nigdy pod cylka, bo zwiększasz komorę spalania i jest słabsza.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:58, 22 Kwi 2010 |
|
|
Popej94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2010 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No i co to możę być że tak żegocze może być to zrobione przez te luzy w prawo w lewo?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:22, 22 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:52, 22 Kwi 2010 |
|
|
Popej94 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Kwi 2010 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli szukam nie w tym miejscu?
a co może być jeszcze żegotam spowodowane kolega wyżej napisał że możę zapłon gaźnik i mieszanka może być to przez to jak tak to wszystko porprawdzam:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:07, 22 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Requiemm napisał: | na tloku nie ma sladow bicia o glowice/swiece ?.. dla pewnosci daj jeszcze jedna podkladke pod cylinder. |
Gdyby miał takie bicie, to przy wysokich obrotach przywaliłoby mu w świecę i niedużo by z niej zostało. Podkładki nie polecam dawać grubszej, ani podwójnej, bo pamiętajmy że to dwusów. Zmienimy mu położenie okien. Ma to jakiś sens, jeśli splanujemy od góry cylinder i spiłujemy odpowiednio okna i tłok, a jak nie to tylko stracimy na mocy.
Edit:
Co do autora: opóźnij lekko zapłon. A jaką zrobiłeś mieszankę paliwa z olejem? Być może za bogatą. To też wpływa na te szmery. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Czw 19:08, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|